چندی پیش گزارش شد که تلویزیون هواوی ویژن اس 5 پرو قرار است در ماه جولای امسال عرضه شود. نسخه اس 5 این تلویزیون نیز در ماه آوریل منتشر شد و حال، قیمت هواوی ویژن اس 5 پرو نیز به طرز ناگهانی لو رفت.

تلویزیون جدید هواوی، قرار است در سه سایز مختلف عرضه شود و قیمت بزرگ‌ترین سایز آن نیز به حدود 1500 دلار می‌رسد. این اطلاعات، از سوی لیکری به نام Weibo منتشر شد که ذکر کرد قیمت تلویزیون هواوی ویژن اس 5 پرو قرار است در حد و حدود اس 3 پرو باشد. بر اساس این اطلاعات، نسخه 65 اینچی قیمتی حدود 825 دلار، نسخه 75 اینچی قیمتی حدود 1100 دلار و نسخه 86 اینچی نیز برابر با 1513 خواهد بود. دو نسخه اول در مقایسه با اس 3 پرو گران‌قیمت‌تر، اما نسخه بزرگ این تلویزیون دقیقاً برابر با همان قیمت اس 3 پرو است.

Huawei Vision S5 Pro

تلویزیون ویژن اس 5 پرو قرار است در چند روز آینده به صورت رسمی به بازار عرضه شود. این دستگاه قرار است از کنترلر Lingxi نیز پشتیبانی کند و اسپیکر بهبودیافته‌ای نیز در آن لحاظ شده است. اس 3 پرو، در ماه آوریل سال گذشته در سه اندازه 65 و 75 و 86 اینچی به بازار عرضه شده و از پردازنده‌ای دو هسته‌ای پشتیبانی می‌کرد که قابلیت‌های پردازشی آن را به طرز دیدنی بهبود بخشیده و باعث می‌شود کیفیت تصاویر بسیار بالاتر رفته و تجربه بازی کردن با آن نیز منحصر به فرد شود. این دستگاه به دوربینی با هوش مصنوعی مجهز است که حرکات انسان را تشخیص داده و از این طریق، ویژگی‌هایی سودمند را در خدمت کاربر قرار می‌دهد.

تا به این لحظه، اطلاعات دقیقی از جزئیات سخت‌افزاری تلویزیون ویژن اس 5 پرو در دست نیست اما اس 3 پرو از هسته‎‌های Cortex A73 استفاده کرده و سرعت کلاک آنان به 1.5 گیگاهرتز می‌رسد. تراشه این تلویزیون یک واحد NPU نیز دارد که به آن قدرت پردازش هوش مصنوعی داده و برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی را بر روی آن فعال می‌کند. به طور قطع ویژن اس 5 پرو نیز قابلیت‌های مشابهی در بر خواهد داشت.