توسعه اولین گوشی تاشو سه‌گانه و هدست واقعیت ترکیبی «هواوی ویژن پرو» به پایان رسیده و احتمالا به‌زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

سال گذشته شرکت هواوی توانست عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی در بازار تجربه کند. با افزایش فروش گوشی‌های هواوی در چین، سهم اپل و به‌ویژه سامسونگ در این بازار کاهش یافت تا کمپانی چینی برای اولین بار پس از تحریم‌‌های آمریکا بتواند درمقابل بقیه ابرشرکت‌های بازار قدرت‌نمایی کند. هفته گذشته قرار بود سری هواوی P70 معرفی شود، اما فعلا با تاخیر همراه شده است. بااین حال هواوی تسلیم نشده و اکنون گزارش جدیدی نشان می‌دهد اولین گوشی تاشو سه‌گانه و عینک واقعیت ترکیبی هواوی به‌زودی معرفی خواهد شد.

به‌گزارش افشاگر شناخته شده در ویبو به‌نام SmartPikachu، شرکت هواوی موفق شد توسعه اولین گوشی تاشو سه‌گانه که ۲ لولا در آن وجود دارد و هدست واقعیت ترکیبی «هواوی ویژن پرو» را تکمیل کند و به‌زودی این ۲ دستگاه معرفی و راهی بازار خواهد شد. تاکنون چندین گزارش درباره گوشی تاشو سه‌گانه منتشر شده است. این گوشی طراحی مشابه S یا Z دارد که پس از باز شدن، نمایشگر آن به حدود ۱۰ اینچ می‌رسد. براین اساس شرکت BOE وظیفه تولید پنل نمایشگر را برعهده دارد و شرکت‌های Zhaoli و Fusda در تولید لولا مشارکت دارند. همچنین گفته شده هواوی خرید عمده قطعات اولیه را آغاز کرده است.

هواوی ویژن پرو

از سوی دیگر «هواوی ویژن پرو» یک هدست واقعیت ترکیبی (MR) است که به یک تراشه درجه یک پرچمدار مجهز شده است. پردازنده سطح بالا کمک می‌کند این دستگاه به‌خوبی با ویژن پرو اپل رقابت کند. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه یکی از مشکلات اصلی هدست‌های واقعیت ترکیبی، یعنی اتلاف حرارتی را برطرف کند. براین اساس هواوی ویژن پرو به سیستم خنک‌کننده بزرگ و قدرتمندی مجهز می‌شود. علاوه‌بر آن یادآوری می‌شود هواوی قبل از معرفی هدست ویژن پرو اپل، نام تجاری ویژن پرو را در چین ثبت کرده بود و از این نظر با مشکلی مواجه نمی‌شود.

بااین حال هنوز این گزارش تایید نشده و باوجود اینکه از افشاگر شناخته شده‌ای منتشر شده، احتمال غلط بودن آن وجود دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم احتمال اشتباه بودن این گزارش را در نظر بگیرید.

اخبار مرتبط: