امروز بالاخره تاشوی متفاوت هواوی که قابلیت سه بار تا‌شدن دارد، در دستان مدیر‌عامل گروه مشتریان این شرکت، ریچارد یو دیده شد.

چندی پیش ریچارد یو گوشی تاشویی در هنگام سوار شدن به هواپیما در دست داشت. در آن لحظه، یو گوشی را به‌طور کامل باز کرده بود که شباهت‌هایی به تبلتی کامل داشت. حال امروز این گوشی دوباره در دستان وی دیده شده اما این‌بار کامل تا‌شده و از تصاویر لو رفته سه بار تا شدن آن به طرز واضحی مشخص است. به نظر می‌رسد مهندسین شرکت بالاخره ایده تاشوی متفاوت هواوی را عملی کرده و ظاهر آن نیز واقعاً تحسین‌برانگیز از آب درآمده است. اگر به دقت به تصویر نگاه کنید، با سه صفحه نمایش بسیار باریک روبرو می‌شوید که مانند ساندویچ بر روی هم قرار گرفته‌اند تا پکیجی کامل تحویل کاربران دهند.

مدتی است که هواوی علاقه‌ای ویژه به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو پیدا کرده اما این اولین بار نیست که دستگاهی با سه صفحه نمایش توسط این غول چینی ساخته می‌شود. واضح است که برای ساخت چنین دستگاهی، نیاز به مهندسانی با استعداد و البته خلاق دارید که هر سه صفحه را بسیار باریک طراحی کنند، در غیر این‌صورت، ضخامت گوشی غیرقابل تحمل خواهد بود. با وجود این، چندی پیش شایعاتی منتشر شد که عنوان کرد به دلیل طراحی منحصر‌به‌فرد این دستگاه، مشکلات نرم‌افزاری و مدیریت دما برایش به‌وجود آمده و همین باعث تاخیر در عرضه رسمی آن شده است.

دستگاهی با قابلیت سه بار تا شدن

در تصویر برجستگی بزرگی برای دوربین پشتی این گوشی مشخص است که اگر به ظاهر استناد کنیم، باید بگوییم که تاشوی متفاوت هواوی قرار است به دوربینی توانا و کارآمد مجهز شود. این برآمدگی بیشتر به سمت بیرون است و احتمالاً به این دلیل باشد که در داخل صفحه نمایش، به دلیل باریک بودن بیش از حد آن، فضایی خالی باقی نمانده تا بخشی از این برجستی در آن پنهان شود. تصور می‌کنیم که اگر این دستگاه را به طول کامل تا کنید، در نهایت ضخامت آن بیشتر از گلکسی زد فولد 6 نخواهد بود. البته توجه داشته باشید که این حدس و گمانی بیش نیست و برای اطمینان در مورد آن، باید منتظر عرضه گوشی یا حداقل رونمایی از ابعاد آن باشیم.

برخی شایعات عنوان می‌کنند که نسخه اولیه تاشوی متفاوت هواوی هزینه‌ای برابر با 5000 دلار برای این کمپانی خرج داشته و به‌همین‌دلیل، این غول چینی به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های ساخت این گوشی است. با توجه به هزینه‌ها و دردسرهای ساخت، به احتمال زیاد قیمت این گوشی کمی بیشتر از 4000 دلار خواهد بود. این قیمت تقریباً دو برابر گلکسی زد فولد 6 است. در هر حال، دیده شدن این دستگاه در دستان مدیر عامل هواوی نشان می‌دهد که روند تولید این دستگاه به خوبی پیش می‌رود و در نهایت پس از انجام تست‌ها و بررسی‌های مختلف، ممکن است شاهد تولید انبوه آن نیز باشیم.