معرفی گوشی‌های سری P60 هوآوی به زودی انجام می‌شود. احتمالا این سری از مدل‌های P60، P60 Pro و P60 Ultra تشکیل شود. به غیر از آن، گوشی تاشو هوآوی Mate X3 نیز به زودی معرفی خواهد شد.

شرکت هوآوی در حساب کاربری خود در سایت Weibo تایید کرده است که معرفی گوشی‌های سری P60 و Mate X3 به صورت هم‌زمان سوم فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰ به وقت پکن انجام خواهد شد.

سری P60 هواوی

طبق شایعات در معرفی گوشی‌های سری P60، شرکت هوآوی از فناوری عکاسی XMAGE با ارتقاء به ۰.XMAGE ۲ استفاده می‌کند. P60 Pro شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX888 و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 با زاویه دید عریض، به همراه دوربین سوم تله فوتو مجهز به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OV64B Omnivision و زوم اپتیکال ×۳.۵ خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که P60 Pro از آخرین تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کند. در حالی که مدل پایه ممکن است دارای تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ باشد. این تراشه‌ها به دلیل تحریم هواوی در استفاده از اتصال 5G، فقط اتصال 4G را پشتیبانی می‌کنند .

صفحه نمایش هواوی سری P60 و میت X3

احتمالا P60 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن QHD است. همچنین دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که می‌تواند با شارژر ۱۰۰ وات سیمی یا ۵۰ وات بی‌سیم همراه باشد.

هوآوی Mate X3

هنوز جزئیاتی در مورد اندازه صفحه نمایش داخلی Mate X3 هوآوی فاش نشده است، اما منابع نشان می‌دهند که رزولشون آن 2K خواهد بود. احتمالا این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ استفاده کند، اما همان‌طور که قبلا اشاره کردیم به دلیل تحریم‌های ایالات متحده شرکت هوآوی از اتصال 5G استفاده نمی‌کند.

طبق اطلاعات فاش شده Mate X3 دارای باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۶۶ واتی است. پنل پشتی دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، یک لنز فوق عریض سونی IMX688 و یک دوربین زوم پریسکوپ IMX351 خواهد بود. احتمالا هوآوی Mate X3 بر روی آخرین نسخه HarmonyOS اجرا می‌شود و حتی ممکن است از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کند.

اخبار مرتبط: طرحی از گوشی سری P60 هواوی فاش شد