طرحی از گوشی سری P60 هواوی فاش شد. اما اخیرا یک تصویر مفهومی از این گوشی پرچمدار در فضای اینترنت منتشر شده که نشان دهنده وجود جزیره‌های دوربین مربعی و یک ناچ صفحه‌نمایش قرصی شکل است. شایان ذکر است که این طرح مفهومی از گوشی سری P60 هواوی یک عکس مفهومی و ادیت شده بوده و تصویر رسمی تأیید شده نیست. هرچند اگر به جزئیات تصویر منتشر شده نگاه کنیم، می‌بینیم که گوشی P60 تفاوت زیادی با گوشی‌های سری P50 دارد.

گوشی‌های سری P50 در طراحی خود دو جزیره دوربین دایره‌ای در قاب پشتی داشتند. اینها اولین گوشی‌های پرچمدار کمپانی هوآوی بودند که از این قابلیت پیشرفته و نوآورانه استفاده می‌کردند. در نتیجه، قرار دادن دو جزیره دوربین با طراحی مربع شکل روی گوشی‌های سری P60 باعث می‌شود تا گوشی‌های این سری جدید تفاوت قابل ملاحظه‌ای با گوشی‌های هوآوی P50 داشته باشند.

در جزیره دوربین مربعی شکل بالای P60، دو دوربین قرار گرفته است. همچنین در جزیره دوربین مربعی پایین نیز یک دوربین و یک فلاش LED تعبیه شده‌ است. همچنین تصاویر مفهومی فاش شدهP60 هوآوی نشان می‌دهند که قسمت جلویی این دستگاه دارای لبه‌های خمیده و منحنی و یک ناچ کپسولی است که از دو دوربین سلفی میزبانی می‌کند.

این در حالی است که گوشی Huawei P50 دارای یک ناچ نقطه‌ای در وسط بود و یک دوربین سلفی داشت. جدای از اینها، هنوز هیچ اطلاعات دیگری از مشخصات فنی یا ظاهری گوشی P60 در دسترس نیست. اما انتظار داریم که هوآوی این گوشی مورد انتظار از سری محبوب P را به زودی معرفی، و پس از مدت کوتاهی روانه بازار کند.

طبیعتا با توجه به تحریم‌های هوآوی از سوی آمریکا، این کمپانی هنوز اجازه استفاده از تراشه‌هایی را ندارد که به اتصالات 5G مجهز هستند. همچنین گوشی‌های اندرویدی این برند نمی‌توانند مانند گوشی‌های اندرویدی دیگر از اکوسیستم گوگل استفاده کنند و مجبورند در اکوسییستم اختصاصی خودشان فعال باشند. اما با تمام این تفاسیر و محدودیت‌ها، هوآوی توانسته هنوز به حیات خودش ادامه دهد و همچنان یکی از بزرگترین‌ تولید‌کننده‌های گوشی تلفن همراه در جهان باشد.

خبر مرتبط: احتمال عرضه هواوی P60 با اسنپدراگون 8 نسل 2