بعد از رونمایی هواوی از سری P و پرچمداران تاشو خود در اوایل فروردین در چین، حالا نوبت این رسیده که شاهد عرضه جهانی P60 Pro و Mate X3 باشیم. البته فقط P60 Pro از سری P راه خود را به بازار جهانی پیدا کرد تا به جز آن فقط Mate X3 در اوایل خرداد عرضه شود.

از این پس نظاره‌گر عرضه جهانی هواوی P60 Pro خواهیم بود. این گوشی در دو مدل با حافظه رم ۸ و حافظه جانبی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۲۰۰ یورو و حافظه رم ۱۲ و حافظه جانبی ۵۱۲ گیگابایتی با‌قیمت ۱۴۰۰ یورو عرضه می‌شود. این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید که همواره گزینه‌های محبوبی در بین کاربران است، عرضه خواهد شد.

هواوی میت ایکس ۳ تاریخ ۱ خرداد در بازار جهانی عرضه می‌شود.برای این مدل تنها یک نسخه وجود دارد که برای شما ۲۲۰۰ یورو هزینه دارد. هر‌چند می‌توانید بین دو رنگ مشکی و سبز تیره یکی را انتخاب کنید.

هواوی میت ایکس 3 اواخر این ماه عرضه می شود

Mate X3 اولین گوشی است که دو امتیاز ۵ ستاره SGS سوئیس را برای نمایشگرهای خود دریافت کرده است. شیشه محافظ Kunlun که دارای مقاومت زیادی در برابر خط و خش و ضربه است، از صفحه‌نمایش این دستگاه محافظت می‌کند. صفحه‌نمایش تاشو نیز مقاوم در برابر خط و خش و ضربه بوده تا هر دو نمایشگر امتیاز بالایی برای مقاومت در برابر سقوط دریافت کنند.

هر دو گوشی از رابط کاربری EMUI 13.1 بهره می‌برند و برای نیازهای نرم‌افزاری خود از AppGallery استفاده می‌کنند. هوآوی مدعی است که این سرویس با ۵۸۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان و ۶ میلیون توسعه‌دهنده، سومین سرویس بزرگ ارائه اپلیکیشن در جهان است.

اخبار مرتبط: قابلیت‌های دوربین هوآوی P60 پرو