احتمالا شرکت هوآوی هفته آینده گوشی سری P60 را در چین معرفی کند. حساب‌های این شرکت در Weibo همچنان تیزرها و ویدیوهای رسمی از قابلیت‌های دوربین P60 پرو را منتشر می‌کنند.

به گفته ریچارد یو، مدیرعامل (هوآوی) این گوشی جدید می‌تواند از خورشید عکس بگیرد و جزئیات پس‌زمینه را به شکل چشم‌نوازی روشن و قابل مشاهده نگه دارد.

این گوشی همچنین در تاریکی کامل (جایی که جسم تنها نور پس‌زمینه است) عکس‌های دقیقی می‌گیرد. یک ویدیوی رسمی نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند تصاویری با جزئیات فوق‌العاده از ماه بگیرد که در تئوری، می‌تواند قوانین اپتیک و فیزیک را دور بزند.

با کنار گذاشتن عکاسی از ماه، انتظار داریم شرکت هوآوی قابلیت‌های جدیدی از لنزهای پریسکوپ در P60 پرو را ارائه کند که بتواند عکس‌های بسیار بهتری در شب بگیرد. سنسور جدید این گوشی OV64B RYYB خواهد بود که عکاسی در فضاهای تاریک و کم نور را امکان پذیر می‌کند. در اداره ثبت اختراع چین (CNIPA) فاش شده که این گوشی با یک لنز ۶ تکه به همراه لرزش‌گیر عرضه می‌شود و زوم ۳.۶ برابری را ارائه می‌دهد.

دوربین‌‌ اصلی هوآوی P60 پرو دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه ۱.۴/۱ اینچی Sony IMX888 و دیافراگم متغیر f/1.4-4.0 است. دوربین سوم دارای لنز فوق عریض و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۲.۵۱/۱ اینچی سونی IMX858 خواهد بود.

سری P همیشه جزو بهترین‌ها در زمینه عکاسی بوده و شکی نداریم که هوآوی فناوری‌های فوق العاده‌ای برای ارائه سری‌های آینده خود دارد. همچنین امیدواریم در ۱۰ روز منتهی به رویداد سوم فروردین ۱۴۰۲ جزئیات بیشتری از قابلیت‌های دوربین P60 پرو منتشر شود.

اخبار مرتبط: تاریخ معرفی گوشی‌ سری P60 مشخص شد