بر اساس تصاویر منتشر شده از گوشی‌های سری هواوی نوا ۱۲، مشخص شد دو نسخه این سری با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهند شد.

هواوی به زودی گوشی‌های هوشمند سری نوا ۱۲ را به بازار عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند در دو نسخه نوا ۱۲ و ۱۲ پرو روانه بازار می‌شوند که طبق اطلاعات به‌دست آمده، هر دو نسخه از تراشه کرین بهره می‌برند.

بسیاری از شرکت‌ها در حال کار روی فناوری ارتباط ماهواره‌ای در گوشی‌های هوشمند هستند تا کاربران بتوانند در هر شرایطی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. امروزه بسیاری از گوشی‌ها مجهز به این فناوری هستند.

تصاویری در ویبو از گوشی‌های سری نوا منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از مشخصات کلیدی دو نسخه این سری یعنی نوا ۱۲ و ۱۲ پرو را در اختیار کاربران قرار داد.

 بر اساس تصاویر منتشر شده، گوشی‌های سری نوا ۱۲ با صفحه نمایش خمیده اولد و نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی ارائه خواهند شد. نمایشگر هر دو مدل توسط محافظ شیشه‌ای نسل دوم Kunlun محافظت می‌شوند.

 نسخه استاندارد نوا ۱۲ به پردازنده کرین 830 مجهز است در حالی که مدل پرو این گوشی از تراشه کرین 9000S بهره می‌برد. هواوی از این تراشه در گوشی‌های میت ۶۰ پرو، میت ایکس ۵ و میت پد پرو نیز استفاده کرده است.

مشخصات هواوی سری نوا 12 به فاش شد

بر اساس اطلاعات، هواوی نوا ۱۲ با باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۸ واتی عرضه می‌شود، در حالی‌که مدل پرو دارای باتری 4900 میلی‌آمپر‌ساعتی است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند.

 ماژول دوربین سه‌گانه نوا ۱۲ شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی حالت ماکرو و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است. در حالی که مدل پرو به همراه یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

در بخش سلفی، هر دو دستگاه از سنسور 60 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K برخوردار خواهند بود. بر اساس گزارش‌ها، دوربین جلوی هواوی نوا ۱۲ پرو یک سنسور اضافه نیز خواهد داشت.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هر دوی این گوشی‌ها به پیام‌رسان دوطرفه و اتصال ماهواره‌ای مجهز خواهند بود. اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این قابلیت در گوشی‌های سری نوا ۱۲ در دسترس نیست.

باید دید این کمپانی چینی در به کارگیری ارتباط ماهواره‌ای در گوشی‌های سری هواوی نوا ۱۲ موفق خواهد بود یا خیر؟

خبر مرتبط: مشخصات گوشی‌های سری نوا ۱۲ هواوی لو رفت