سری گوشی‌های هواوی میت ۶۰ با صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی و سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی به‌زودی معرفی خواهد شد.

براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی چینی هواوی به‌زودی سری میت ۶۰ را به‌عنوان جانشین نسل گذشته یعنی میت ۵۰ معرفی می‌کند. شایعات تایید می‌کنند این سری ماه آینده در چین عرضه می‌شود و پس از مدت‌زمان اندکی برای ورود به بازار جهانی آماده خواهد شد. با این‌حال، پیش از عرضه رسمی، یک افشاگر ناشناس در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت‌افزاری به‌همراه یک تصویر واقعی از سری میت ۶۰ به‌نمایش گذاشت؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از سری گوشی‌های میت ۶۰ می‌پردازیم.

تصویر حقیقی هواوی میت ۶۰ نشان می‌دهد پنل پشتی دستگاه به‌رنگ سفید و نقره‌ای است. علاوه‌براین، پنل پشت از یک ماژول دایره‌ای شکل با سنسور‌های برآمده میزبانی می‌کند. سیستم دوربین هواوی میت ۶۰ شامل سنسور اصلی، سنسور اولترا واید و سنسور تله‌فوتو پریسکوپ خواهد بود که عملا بعد از گلکسی اس ۲۳ اولترا، نسخه‌های پرو آیفون ۱۵ و شیائومی میکس فولد ۳ به چهارمین گوشی تبدیل می‌شود که از زوم پریسکوپی بهره‌مند می‌شود.

Huawei Mate 60

طبق گزارش‌ها و شایعات، نمایشگر هواوی میت ۶۰ از قابلیت‌ جدید داینامیک آیلند برخوردار می‌شود که از آیفون ۱۴ پرو و پرومکس الهام گرفته است؛ البته هواوی نیاز دارد برای بهره‌مندی از داینامیک آیلند نرم‌افزاری را برای آن طراحی کند. همچنین، میت ۶۰ با صفحه‌نمایش تخت ۶.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۷۱۲ پیکسل و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی وارد بازار می‌شود. براساس افشاگری‌های دیجیتال چت استیشن، سنسور اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری XMAGE همراه می‌شود و می‌تواند بهترین عکس‌ها را ثبت کند.

افزون‌براین، هواوی میت ۶۰ برای تامین شارژ به‌باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیباینی از شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز می‌شود که می‌تواند ظرف مدت‌زمان ۳۰ دقیقه از صفر به صد برسد. شایعات تایید می‌کنند هواوی به‌دلیل تحریم‌های آمریکا هنوز نمی‌تواند از تراشه‌های کوالکام با ارتباط 5G استفاده کند؛ بنابراین شرکت سازنده قصد دارد تراشه‌های مدیاتک را جایگزین کند. درحال‌حاضر، جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری این سری افشا نشده و برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از سیستم دوربین و پردازنده دستگاه باید صبور باشیم.

اخبار مرتبط:‌ رندرهای هواوی میت ۶۰ افشا شد؛ رقیبی سرسخت برای آیفون ۱۵