هواوی گوشی میت ۶۰ را معرفی کرد که از نمایشگر ۶.۶۹ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد.

دیروز هواوی از اولین پرچمدار 5G خود پس از اعمال تحریم‌های آمریکا رونمایی کرد؛ این گوشی میت ۶۰ پرو نام دارد و امروز صبح هم بدون سروصدا، از پرچمدار دیگر خود یعنی میت ۶۰ پرده‌برداری کرد.

میت ۶۰ هواوی از پنل اولد با پانچ هول برای دوربین سلفی بهره می‌برد. این پنل، از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس ۲۶۸۸×۱۲۱۶ پیکسلی با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، بیش از یک میلیارد رنگ و کاهش نور PWM ۱۴۴۰ هرتزی برخوردار است. البته مدل پرو از ارتباط اضطراری ماهواره‌ای برخوردار بوده، اما نسخه پایه از آن بی‌بهره است.

البته هنوز اطلاعاتی در مورد تراشه این دستگاه منتشر نشده، اما این گوشی به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5، حافظه داخلی تا سقف یک ترابایت UFS 3.1 و سیستم‌عامل HarmonyOS 4.0 مجهز می‌شود.

هواوی میت ۶۰

میت ۶۰ هواوی از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در پانچ هول صفحه‌نمایش و ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین به لرزه‌گیر اپتیکال، دریچه دیافراگم متغیر f/1.4 و f/4.0 مجهز شده است. درکنار آن دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری قرار دارد.

این گوشی از باتری ۴۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۶ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۷.۵ واتی بهره می‌برد. میت ۶۰ هواوی با گواهی IP68 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار و محافظ صفحه‌نمایش Kunlun نسل ۲ عرضه می‌شود و ابعاد آن ۱۶۱.۴ × ۷۶ × ۷.۹۵ میلی‌متر بوده و ۲۰۹ گرم وزن دارد.

گوشی میت ۶۰ هواوی در ۳ پیکربندی عرضه می‌شود و هر ۳ نسخه از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بهره می‌برند، اما نسخه اول آن به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، نسخه دوم به حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و نسخه سوم به حافظه داخلی یک ترابایتی مجهز شده‌ است. این گوشی فعلا فقط در چین با قیمت ۷۵۰، ۸۲۰ و ۹۶۰ دلار عرضه شده است.

همچنین امکان انتخاب بین ۴ رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز برای خرید این گوشی وجود دارد و طی هفته‌های آینده میت ۶۰ پرو و میت ۶۰ RS در بازار چین عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره معرفی میت ۶۰ هواوی چیست؟ آیا در صورت ورود به بازار ایران علاقه‌ای به خرید این گوشی دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: