تصاویری از هواوی میت ۶۰ درز کرده که این گوشی را در ۲ رنگ سفید و بنفش با پنل پشتی ۲ بخشی و رنگ مشکی به نمایش می‌گذارد.

چند هفته قبل رندرهایی از گوشی میت ۶۰ هواوی منتشر شد که طراحی پنل پشتی را نشان می‌داد. البته رندر می‌تواند با محصول نهایی تفاوت داشته باشد، اما امروز صبح تصاویری از این گوشی منتشر شده که طراحی نهایی آن را به نمایش می‌گذارد.

در این تصاویر می‌توان بخش‌های مختلف این گوشی را مشاهده کرد. همچنین در تصاویر، طراحی کلی این گوشی با رندرهای قبلی مطابقت دارد که احتمال واقعی بودن گوشی‌های موجود در تصاویر را افزایش می‌دهد. اما بهتر است نگاهی به جزئیات آن داشته باشیم.

Huawei Mate 60

در تصویر منتشر شده از هواوی میت ۶۰، رنگ سفید و بنفش با پنل پشتی ۲ رنگ دیده می‌شود. در مدل بنفش، بخش بالایی پنل عقب دستگاه بنفش و ۲ رنگ بنفش و سفید برای بخش پایینی در نظر گرفته شده است.

البته مدل مشکی هواوی میت ۶۰ از پنل پشتی یک رنگ استفاده می‌کند. طراحی دوربین آن هم مانند نسخه قبلی است، سنسور سه‌گانه دوربین که درون ماژول دایره‌ای قرار دارد، در میان دایره هم علامت برند دوربین XMAGE دیده می‌شود.

همچنین براساس شایعات گذشته، روی نمایشگر هواوی میت ۶۰ سوراخ پانچ هول مانند داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو مکس اپل قرار می‌گیرد. در این سوراخ علاوه‌بر دوربین سلفی باکیفیت، سنسور ToF قرار گرفته که از محیط اسکن سه‌بعدی تهیه می‌کند.

میت ۶۰ اولین گوشی هواوی است که پس از تحریم آمریکا با پشتیبانی از فناوری شبکه 5G همراه شده و پشتیبانی از ارتباط اضطراری ماهواره‌ای هم در این دستگاه وجود دارد.

اخبار مزتبط: