هواوی در رویدادی به طور رسمی از جدیدترین گجت پوشیدنی خود با نام Eyewear 2 رونمایی کرد.

عینک‌های هوشمند یکی از محصولات جدید شرکت شیائومی هستند که امکان گوش دادن به موسیقی بدون نیاز به هدفون را برای کاربر فراهم می‌کنند. به کمک این عینک می‌توان از گوشی هوشمند خود کمتر استفاده کرد.

کمپانی هواوی یکی از شرکت‌های پیشرو در طراحی و تولید عینک طبی و آفتابی است. عینک Eyewear 2 به‌صورت آفتابی و طبی عرضه می‌شود. این گجت هوشمند به کاربر اجازه ارتباط با گوشی خود را برای گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس، ضبط صدا، استفاده از دستیار صوتی و غیره می‌دهد.

عینک هوشمند هواوی Eyewear 2 با قابلیت حذف نویز سه‌گانه و پخش موسیقی ۱۱ ساعته رونمایی شد. هواوی Eyewear 2 به کمک باتری قدرتمند خود امکان پخش ۱۱ ساعت موسیقی و ۹ ساعت مکالمه را به کاربر می‌دهد.

استفاده از فناوری شارژ سریع باعث شده که عینک در زمان کمی شارژ شود. کاربر با ۱۰ دقیقه شارژ این دستگاه، می‌تواند به مدت سه ساعت از آن استفاده کند و شارژ کامل این عینک هوشمند تنها ۵۰ دقیقه زمان می‌برد.

این عینک ۴.۷ گرمی از فریم تیتانیومی ساخته شده و طوری طراحی شده است که کمترین فشار را به بینی کاربر وارد می‌کند. این دستگاه با گواهی IP54 عرضه می‌شود، بنابراین در برابر قطرات آب و گرد و غبار مقاوم است.

Eyewear 2 از طریق بلوتوث، قابلیت اتصال به دستگاه‌های iOS، Android و Windows را دارد. عینک هوشمند هواوی Eyewear 2 در ۲۶ مهر‌ماه با قیمت ۲۵۸ دلار عرضه خواهد شد. این محصول جدید در جهت رسیدن به دستگاه‌های پیشرفته است که روز به روز نیاز ما به استفاده از گوشی هوشمند را کمتر می‌کند.

باید دید این عینک با طراحی زیبا و قابلیت‌های ویژه می‌تواند نظر کاربران را جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: عرضه عینک هوشمند XR سامسونگ به‌تعویق افتاد