آپدیت مرورگر هوآوی ضمن ارائه تجربه کاربری بهتر توانسته بعضی از باگ‌هایی که در نسخه‌های قبلی وجود داشته را برطرف کند.

کمپانی هوآوی به‌تازگی یک به‌روزرسانی برای مرورگرش منتشر کرده که به‌تدریج برای تمام کاربران دردسترس قرار می‌گیرد. ورژن «15/0/3/300» مرورگر هوآوی در فروشگاه نرم‌افزاری AppGallery برای دانلود عرضه می‌شود . حجم این مرورگر 142 مگابایت است و از قابلیت‌های آن می‌توان به‌ دسترسی آسان به رمز عبورها، حالت شب و حالت خصوصی اشاره کرد. همچنین از دیگر ویژگی‌های مرورگر هوآوی می‌توان به سرعت بالای جستجو، حفظ حریم خصوصی و جستجوی راحت اشاره کرد.

از جمله تغییراتی که آپدیت مرورگر هوآوی نسبت به نسخه‌های قبلی ارائه می‌دهد می‌توان به قابلیت اضافه کردن دکمه‌هایی برای کپی کردن و اشتراک‌گذاری و ویرایش URL، امکان افزودن دستیار ویدئو برای سرچ در صفحات وب، قابلیت اسکن کد QR، پشتیبانی از تاریخچه جستجو و همچنین سفارشی‌سازی تب جستجو اشاره کرد.

آپدیت مرورگر هوآوی

لازم به‌ذکر است که از آن‌جا که گوشی‌‌های جدید هوآوی مستعد هک شدن هستند آپدیت‌هایی که این شرکت ارائه می‌دهد اغلب اوقات باگ‌های امنیتی را برطرف می‌کند و باعث درامان ماندن اطلاعات کاربران می‌شود. نکته دیگر این‌که هوآوی به‌دلیل تحریم‌های اعمال شده برعلیه این شرکت دیگر گوشی‌های هوشمند خود را با سیستم‌عامل اندروید عرضه نمی‌کند. درعوض سیستم‌عامل مورد استفاده در تلفن‌های همراه جدید هوآوی HarmonyOS نام دارد که معمولا زمان ارائه به‌روزرسانی‌های این سیستم‌عامل سه‌ماهه دوم سال است.

گفتنی است که کمپانی هوآوی اخیرا توانسته است با ارائه تغییراتی در محصولات خود به‌عنوان برترین برند گوشی‌های تاشوی جهان دست یابد. البته یکی از عوامل کلیدی موفقیت هوآوی مجهز کردن گوشی‌های تاشو به قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G است که باعث بالا رفتن فروش این شرکت و پیشی گرفتن در بازار نسبت به سایر رقیبانش شده است و کمپانی سامسونگ بعد از این شرکت در رتبه دوم از نظر دراختیار داشتن سهم بازار قرار گرفته است.

اخبار مرتبط: هواوی برترین سازنده گوشی تاشو در جهان شد