یک هفته بعد از معرفی Wildfire E3 Lite، شرکت HTC از گوشی Wildfire E2 Play نیز رونمایی کرد. Wildfire E2 Play به صورت اختصاصی برای بازار آفریقا طراحی شده اما هنوز قیمت و تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

گوشی Wildfire E2 Play از یک نمایشگر IPS LCD 6.82 اینچی با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند. روی این نمایشگر یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته که در واقع جایگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی است. قاب پشتی HTC Wildfire E2 Play میزبان یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی است.

جزئیات صفحه نمایش HTC Wildfire E2 Play

البته 2 سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر نیز برای ثبت تصاویر ماکرو و عمق‌سنجی در کنار این دوربین‌ها قرار گرفته‌اند.Wildfire E2 Play به تراشه Unisoc T606 مجهز بوده و از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی نیز 128 گیگابایت بوده که با استفاده از کارت‌ حافظه MicroSD قابل افزایش است. این گوشی در لبه سمت چپ خود یک کلید کشویی یا اسلایدر مخصوص دارد که با استفاده از آن می‌توانید زاویه دید صفحه‌نمایش را روی اپلیکیشن‌های انتخابی خود کمتر کنید.

اینکار به محافظت هرچه بیشتر از حریم خصوصی شما در فضاهای عمومی کمک می‌کند و مانع سرک کشیدن اطرافیان به داخل گوشی می‌شود. Wildfire E2 Play با اندروید 12 راه‌اندازی شده و از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 10 وات بهره‌ می‌برد.

خبر مرتبط: عرضه برنامه بتا Nearby Share