برای رسیدن به سیاره زمین و کاوش آن در Starfield باید تلاش‌های زیادی انجام دهید، این بازی در ۳۰۰ سال آینده اتفاق می‌افتد و اکنون بشر می‌تواند در کهکشان‌ها و سیاره‌های دوردست به‌بقا ادامه دهد.

برخلاف بسیاری از بازی‌های ویدئویی، از ابتدای شروع بازی Starfield تمامی گیمرهای آزادی عمل خواهند داشت و می‌توانند ماموریت‌های اصلی را دنبال کرده یا آن‌که به‌صورت آزادانه در محیط بازی بگردند و دورترین نقاط کهکشان راه شیری کشف کنند. یکی از اهداف بازی یادشده کشف و کاوش سیاره زمین به‌حساب می‌آید که چند صدسال قبل توسط انسان‌ها برای پیدا کردن مکانی مناسب‌تر برای زندگی رها شده است.

منظومه آلفا قنطورس در بازی Starfield

از آنجایی که بازی Starfield در آینده‌ای خیالی می‌گذرد، بسیاری به این موضوع فکر می‌کنند که ۳۰۰ سال بعد زمین چگونه خواهد بود؛ برای تحقق این امر، سازندگان بازی به گیمرها اجازه می‌دهد با کشف و کاوش زمین با چشمان‌شان آینده زمین را ببینند. البته قبل از شروع سفر به سیاره زمین، گیمرهای نیاز دارند مراحل زیادی را طی کنند تا به‌آمادگی لازم برسند. یکی از مواردی که به‌ آن نیاز خواهید داشت قابلیت «Fast Travel Mechanic» است که در شهر آتلانتیس جدید در منظومه آلفا قنطورس فعال می‌شود.

پس از به‌درستی طی کردن مراحل، رسیدن به زمین و کاوش می‌تواند به ساده‌ترین کار در بازی Starfield تبدیل شود؛ زیرا پس از رسیدن به آتلانتیس جدید تنها پیش‌نیاز سخت بازی برای سفر به سیاره زمین خواهد بود. حالا برای رسیدن به زمین، نقشه فضایی را باز کنید و منظومه شمسی (Solar System) را که در نزدیکی آلفا قنطورس قرار گرفته است را انتخاب کنید؛ با استفاده از روش می‌توانید مسیرتان برجسته کرده و به‌سادگی به‌سمت زمین حرکت کنید.

سفر به زمین در بازی Starfield

زمانیکه به‌نزدیکی سیاه زمین رسیدید، دوباره می‌توانید از منوی که دراختیار دارید مکان فرود را انتخاب کرده و شروع به‌کاوش زمین کنید. اما باید گفت چیزی مشاهده خواهید کرد با آنچه در تصورات‌تان دارید تفاوت‌های بسیاری خواهد داشت. اکنون بیشتر ۳۰۰ سال می‌گذرد و تنها چیزی که در سیاره ما خواهید یافت زسیت‌بوم‌های خالی از سکنه و دزدان فضایی هستند که برای پیدا کردن گنجینه‌ها به زمین می‌آیند.

زیسب‌بوم از دست رفته زمین در بازی Starfield

در ابتدای بازی به‌شما گفته می‌شود که بشر قبل از ترک همیشگی زمین، چندین راهنما برای آیندگان به‌جای گذشته است، اما درواقع اتفاق و جریان اصلی را می‌توانید پس از تمکیل ماموریت‌های داستان بازی و پیدا کردن ردپای گذشتگان متوجه شوید. چندین مثال از راهنما‌های اجداد ما را در بازی Starfield می‌توانید ببینید:

  • پیدا کردن رمان الویر توییست به‌عنوان نماد غارت محسوب می‌شود؛ مکانی از شهر لندن را روی نقشه بازی ظاهر می‌کند؛
  • پیدا کردن کتاب تمدن مصر باستان، نمادی از مصر را روی نقشه بازی ظاهر می‌کند؛
  • درآخر، یک ماجراجویی به‌نام «Unearthed» وجود دارد که شما را به مکانی شگفت‌انگیر و رویایی در آمریکای شمالی می‌برد.
مرکز تحقیقاتی Nasa Cape Carnaval در بازی Starfield

پس از تکمیل ماموریت‌‌ها و کاوش سیاره زمین، شما می توانید کلید ایستگاه تحقیقاتی نوا کهکشانی را روی کره ماه دریافت کنید؛ دراین مرکز تحقیقاتی می‌توانید درباره هوش مصنوعی متصل به یک درایو آزمایشی گرانش اطلاعات جدیدی کسب کند. یافته‌های جدید روی کره ماه شما را به تاسیسات «Cape Canaveral NASA» در زمین هدایت می‌کند. اطلاعات موجود دراین موسسه به‌شما می‌گوید که درایو گرانشی که توسط دکتر ویکتور آیزا با کمک هوش مصنوعی ساخته باعث نابودی زمین و مرگ میلیون‌ها نفر بین سال‌های ۲۱۴۹ تا ۲۱۹۹ شد.

آیا با فهمیدن اتفاقات رخ داده در زمین بازهم می‌خواهید برای رسیدن به آن در Starfield تلاش کنید؟ اگر از هواداران این بازی هستید حتما برای ما کامنت بگذارید و تجربیات‌تان در اختیار ما و دیگران قرار دهید.

اخبار مرتبط:‌