حذف اکانت تردز باعث پاک شدن حساب کاربری اینستاگرام شما می‌شود، اما درصورت لزوم می‌توانید برای غیرفعال کردن آن اقدام کنید.

آخر هفته گذشته، برنامه تردز اینستاگرام به‌عنوان رقیب بزرگ توییتر معرفی شد؛ این رسانه متن‌محور با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران توییتری مواجه شد که درپی ناآرامی‌ها و محدودیت‌های فراوان به‌دنبال جایگزینی آن با پلتفرم جدیدی هستند. کاربرانی که با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام وارد تردز شده‌اند می‌دانند که حذف اکانت در این شبکه عملا غیرممکن است؛ برهمین‌اساس، آدام موسری پیشنهاد کرد کاربران می‌توانند تنها حساب کاربری‌شان را غیرفعال کنند.

همان‌طور که اشاره کردیم وقتی وارد برنامه تردز می‌شوید تنها راه خروج دائمی از آن حذف اکانت اینستاگرام خواهد بود؛ سیاست‌های حفظ حریم خصوصی این رسانه می‌گوید: «کاربران می‌توانند پروفایل تردر را هر زمانی غیرفعال کنند، اما حذف همیشگی آن باعث پاک شدن پروفایل اینستاگرام نیز می‌شود». به‌عبارت دیگر، کمپانی متا برای سرعت بخشیدن به تعداد کاربران تردز قصد دارد شما را در این شبکه نگه دارد. باوجوداین، اگر قصد دارید از این برنامه شبکه توییتری خارج شوید در ادامه به شما نحوه چگونگی آن را آموزش می‌دهیم.

مراحل حذف اکانت تردز
  1. در برنامه تردز، روی آیکون پروفایل سمت راست پایین صفحه کلیک کنید؛
  2. سپس روی آیکون دو خطی سمت راست بالای پروفایل کلیک کنید؛
  3. گزینه اکانت (Account) را انتخاب کنید؛
  4. روی گزینه غیرفعال کردن (Deactivate) کلیک کنید؛
  5. سپس گزینه (Deactivate Threads profile) را انتخاب کنید؛
  6. در انتها انتخاب خود را تایید کنید.
دی اکتیو کردن اکانت تردز

قبل از شروع مراحل غیرفعال کردن حساب کاربری تردز یادآوری می‌شود که تمامی پست‌ها و فعالیت‌های شما تا زمانی‌که دوباره به پلتفرم مذکور بازگردید برای مخاطبان قابل مشاهده نخواهند بود، اما پست‌ها در سرورهای متا ذخیره‌سازی می‌شوند؛ همچنین به‌یاد داشته باشید که تنها یک بار در هفته می‌توانید اکانت تردز را غیرفعال کنید.

اخبار مرتبط: