چند روز قبل از عرضه رسمی، با لیست شدن محصولات جدید برای پیش فروش در وبسایت آنر، برخی مشخصات سری آنر X60 لو رفت.

بر طبق اعلام قبلی از سوی آنر، سری X60 قرار است در تاریخ 16 اکتبر (25 مهر) معرفی و به بازار عرضه شوند. امروز و کمی قبل از عرضه رسمی، این شرکت دستگاه‌های آنر X60، آنر X60 پرو و تبلتی به نام تبلت GT پرو را در وبسایت خود در قسمت پیش خرید لیست کرد. این لیست شدن اطلاعات مهمی چون حافظه‌های مختلف این محصولات و رنگ‌بندی‌های آن را لو داد.

از جمله مشخصات سری آنر X60 می‌توان به جزئیات حافظه‌های آن اشاره کرد. نسخه عادی و پروی این سری در 4 کانفیگ مختلف از جمله 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. گوشی آنر X60 عادی در رنگ‌هایی چون مشکی، هایهوکینگ و سفید عرضه خواهد شد. از طرف دیگر، آنر X60 پرو نیز با رنگ‌های خاکستری، نارنجی آبی آسمانی و مشکی به بازار می‌آید.

در بین این دستگاه‌ها و کانفیگ‌های مختلفشان، آنر X60 پرو در نسخه 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، از ارتباط ماهواره‌ای و ارسال پیام کوتاه China Mobile Beidou satellite پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب، تبدیل به اولین دستگاه غیرپرچم‌دار دنیا می‌شود که قابلیت ارتباط ماهواره‌ای را در دسترس خریدارانش قرار می‌دهد.

تا به این لحظه، از مشخصات سری آنر X60، به خصوص نسخه پرو اطلاعات دقیقی در دست نیست اما چند روز پیش، شایعاتی در مورد جزئیات نسخه عادی به گوش رسید. بر اساس این اطلاعات، نسخه عادی دارای صفحه نمایشی 6.8 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تراشه Dimensity 7025 ساخته شرکت مدیاتک، 12 گیگابایت حافظه رم مجازی، باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر 35 واتی، رابط کاربری MagicOS 8.0 بر پایه اندروید 14 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دوربین کمکی 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

همانطور که ذکر شد، یکی دیگر از محصولاتی که برای پیش خرید در وبسایت آنر قرار گرفت، تبلت GT پرو است که برخی مشخصات آن نیز در همین راستا لو رفت. این دستگاه صفحه نمایشی 12.3 اینچی داشته و فقط از وای فای پشتیبانی می‌کند و هیچ نسخه سیم‌کارت‌خوری برای آن در نظر گرفته نشده است. جزئیات و مشخصات دقیق آن هنوز در هاله‌ای از ابهام است اما می‌دانیم که چندین کانفیگ مختلف از قبیل 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. از رنگ‌بندی این تبلت نیز می‌توان به رنگ‌های مشکی ستاره‌ای، سفید و آبی GT اشاره کرد.

ظاهراً تبلت GT پرو نسخه‌ای ریبرند شده یا کمی متفاوت از مجیک پد 2 است که در ماه جولای سال 2024 به صورت رسمی به بازار عرضه شد. این دستگاه نیز اندازه‌ای برابر با 12.3 اینچ، صفحه نمایش OLED و پشتیبانی انحصاری از وای فای داشت و قابلیت اتصال به اینترنت سیم‌کارت برایش فراهم نشده بود.