چند هفته قبل آنر V Purse تحت عنوان یک نمونه اولیه معرفی و با استقبال خوبی روبه‌رو شد که براساس آن آنر تصمیم گرفت این گوشی را به تولید برساند.

نکته جالب اینجاست که در زمان تولید نمونه اولیه، بسیاری از افراد اعلام کردند که این دستگاه قرار نیست به مرحله تولید انبوه برسد و وارد بازار نخواهد شد. اما استقبال زیاد کاربران باعث شد تا آنر پیش‌فروش V Purse را در چین شروع کند. نکته مهم در مورد این دستگاه، طراحی آن است.

آنر V Purse اندازه 156.5×74.7×8.6 میلی‌متری دارد که آن را به باریک‌ترین گوشی تاشو جهان تبدیل می‌کند. وزن دستگاه هم حالا به 214 گرم رسیده که حتی از برخی دستگاه‌های عادی هم کمتر است. برای مثال، گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ اندازه 163.4×78.1×8.9 میلی‌متری و وزن 234 گرمی دارد که آن را بزرگ‌تر و سنگین‌تر از آنر می‌کند.

در جایگاه دوم باید به آیفون 15 پرومکس اشاره کرد که اندازه 159.9×76.7×8.3 میلی‌متری و وزن 221 گرمی دارد. این دو دستگاه به خوبی نشان می‌دهد که آنر V Pure تا چه اندازه سبک است. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که در زمان معرفی آنر V Purse اعلام شد که این دستگاه از سخت‌افزار پرچمدار استفاده نمی‌کند.

برای انجام پردازش‌ها در آن از اسنپدراگون 778G استفاده شده که یک تراشه میان‌رده محسوب می‌شود. اما آنر آن را به 16 گیگابایت رم مجهز کرده که نسبت به توان پردازنده کمی بیش‌ از حد محسوب می‌شود. در این دستگاه از 512 گیگابایت حافظه استفاده شده که می‌تواند آن را به گزینه خوبی برای طرفداران دستگاه‌های تاشو تبدیل کند.

گوشی جدید آنر-V-Purse

رابط کاربری MagicOS 7.2 در این دستگاه استفاده شده که بر‌پایه اندروید 13 ساخته شده است. در بخش دوربین مشخص است که نمی‌توان آنر V Purse را یک دستگاه پرچمدار دانست زیرا در بخش دوربین آن از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا‌واید 12 مگاپیکسلی استفاده شده و خبری از دوربین تله‌فوتو نیست.

وقتی صفحه نمایش دستگاه بسته است، می‌توانید از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده کنید که در یک پانچ‌هول قرار گرفته است. البته همیشه امکان استفاده از دوربین‌های اصلی برای ثبت تصاویر و ویدیو‌های سلفی وجود دارد.

مثل تمامی دستگاه‌های تاشو دیگر، در این دستگاه از یک باتری کوچک 4500 میلی‌آمپری استفاده شده که چندان جذاب نیست. البته باید در نظر داشته باشید که این دستگاه وزن و ضخامت کمی دارد و نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. می‌توانید این باتری را به کمک آداپتور 35 واتی آنر شارژ کنید که توان قابل قبولی دارد.

یکی از نکات جذاب در مورد آنر V Purse، مکانیزم تاشو آن است. این دستگاه به سمت بیرون خم می‌شود و در حالت بسته، هر‌دو طرف آن توسط صفحه نمایش پوشانده شده است. این موضوع اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش همیشه روشن مورد علاقه‌تان را فعال کنید و ظاهر دستگاه را تغییر دهید.

پیش‌فروش این دستگاه امروز شروع می‌شود و می‌توانید مدل 16/512 گیگابایتی آن را با قیمتی حدود 820 دلار خریداری کنید که برای یک دستگاه تاشو رقمی مقرون‌به‌صرفه است. البته دقت داشته باشید که با این قیمت می‌توانید دستگاه‌های پرچمداری را خریداری کنید که از توانایی‌های بالاتری برخوردارند.

نظر شما در مورد معرفی آنر V Purse چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند توجه کاربران را جلب کند؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: آنر V Purse؛ کیف بندزنجیری یا گوشی تاشو