بر اساس تصاویر کانسپت منتشر شده از آنر V Purse، ظاهرا این گوشی تاشو شبیه یک کیف دستی قابل حمل است.

نمایشگر گوشی تاشو آنر V Purse در بخش بیرونی‌ قرار دارد و به گفته شرکت سازنده، دستگاه ترکیبی از طراحی فیزیکی با بندی جدا‌شدنی است. در این محصول زنجیره‌ای زیبا و قابل تعویض نیز به کار رفته است.

آنر V Purse یک دستگاه پیشرفته است که در حالت بسته تنها ۹ میلی‌متر ضخامت دارد. آنر این گوشی خود را دستگاهی مبتنی بر مُد دیجیتال می‌نامد. بندهای این گوشی با نمایشگر همیشه روشن آن ترکیب شده است و ظاهر زیبایی را به این کیف دستی می‌دهد.

این شرکت از استعدادهای برتر برای طراحی این گوشی استفاده کرده است؛ برای مثال از مدیر طراحی لباس مردانه باربری برام ون دیپن، هنرمند معاصر یونوئن اسپارزا، رئیس آکادمی هنر بین‌المللی

این شرکت از استعدادهای برتر برای طراحی این گوشی استفاده کرده است؛ برای مثال از مدیر طراحی لباس مردانه باربری برام ون دیپن، هنرمند معاصر یونوئن اسپارزا، رئیس آکادمی هنر بین‌المللی چین یوان یومین و شیائو هوی وانگ برای طراحی استفاده شده است.

هدف از طراحی بندهای قابل تعویض و طرح‌های مختلف نمایشگر همیشه روشن که در هر دو قسمت نمایشگر هستند، این است که بتوانید کیف آنر را با هر لباسی که می‌پوشید ست کنید.

این دستگاه دارای طرح سبز است و دوست‌دار محیط زیست محسوب می‌شود. مواد به‌کار رفته در ساخت بندها، چرم گیاهی است و کاربر را تشویق می‌کند که میزان خرید خود را کاهش دهد و در مقابل، از محصولات به مدت طولانی‌تری استفاده کند.

آنر در حال توسعه یک پلتفرم جدید برای طراحی نمایشگرهای همیشه روشن است که به توسعه‌دهندگان و طراحان در سراسر جهان اجازه می‌دهد که طرح‌های خود را خلق کنند و با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

این پلتفرم به‌گونه‌ای طراحی شده که نمایشگر همیشه روشن اجازه می‌دهد نسبت به محیط واکنش نشان دهد. این طرح‌ها به سنسورها و شتاب‌سنج حساس است و به لمس کاربر حساس واکنش نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده، در حال حاضر امکان خرید این محصول وجود ندارد. آنر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را اعلام نکرده، با این‌حال گفته شده که نمایشگر این گوشی تا ۴۰۰ هزار بار باز و بسته شدن عملکردش را حفظ می‌کند.

باید دید این طراحی جدید در گوشی آنر V Purse و قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن، می‌تواند تجربه‌ کاربری لذت‌بخشی را به کاربران ارائه دهد یا خیر؟

آنر مجیک V2 و زد فولد ۵؛ گوشی‌های تاشو جدید چه تفاوتی با هم دارند