شرکت آنر از گوشی اقتصادی پلی ۵۰ پلاس رونمایی کرد که از اتصال شبکه اینترنت 5G و حافظه رم بیشتر و تراشه بهتر نسبت به نسل قبلی برخوردار است.

مهر ماه سال گذشته شرکت آنر از گوشی پلی ۴۰ پلاس با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ و قابلیت اتصال شبکه 4G پرده‌برداری کرد و پس از گذشت یک‌سال جانشین آن یعنی آنر پلی ۵۰ پلاس را رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات و طراحی گوشی اقتصادی آنر می‌پردازیم.

گوشی آنر پلی ۵۰ پلاس از تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ بهره می‌برد. نمایشگر ۶.۸ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون پانچ هول دستگاه تعبیه شده است. به انتخاب کاربر در این گوشی کنار تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰، حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی قرار می‌گیرد و به سیستم‌عامل MagicOS 7.2 بر پایه اندروید ۱۳ مجهز شده است، البته فقط یک گزینه ۲۵۶ گیگابایتی حافظه داخلی برای انتخاب وجود دارد.

گوشی اقتصادی آنر پلی ۵۰ پلاس

بخش دوربین پلی ۵۰ پلاس به گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس شباهت دارد. ۲ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در ۲ بخش دایره‌ای شکل مشکی رنگ قرار گرفته که داخل ماژول مستطیلی فلزی دوربین تعبیه می‌شوند. همچنین در بخش دایره‌ای دوربین اصلی، فلش LED قرار دارد. این دستگاه از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی بهره می‌برد.

از دیگر نکات کلیدی گوشی آنر پلی ۵۰ پلاس می‌توان به تلفیق شدن سنسور اثر انگشت با دکمه پاور/قفل، اسپیکر دوگانه با پشتیبانی از صدا با رزولوشن بالا، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه شارژ تایپ سی و اتصال شبکه اینترنت 5G اشاره کرد. این گوشی در ۴ رنگ‌بندی مشکی، آبی روشن، آبی تیره و بنفش روشن و در ۲ پیکربندی ۱۲/۲۵۶ و ۸/۲۵۶ عرضه می‌شود. البته اکنون علاقمندان در چین می‌توانند نسخه ۱۲/۲۵۶ را با قیمتی معادل ۱۹۵ دلار تهیه کنند، اما قیمت نسخه ۸/۲۵۶ اعلام نشده است.

اخبار مرتبط: