شرکت آنر امروز صبح از گوشی اقتصادی پلی ۸ تی را معرفی کرد، دستگاهی که از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

آنر امروز صبح پلی ۸ تی را معرفی کرد و این دستگاه به صورت رسمی در بازار چین عرضه شد. در ادامه به مشخصات این گوشی اقتصادی تحسین‌برانگیز می‌پردازیم. آنر پلی ۸ تی از نمایشگر ۶.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و روشنایی ۸۵۰ نیتی بهره می‌برد. با توجه به استفاده از نمایشگر LCD، امکان تعبیه اسکنر اپتیکال اثر انگشت یزر نمایشگر وجود ندارد و سنسور آن با دکمه قفل/پاور ادغام شده است. در پنل پشتی دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در ۲ دایره مجزا قرار دارند، البته فلش LED کنار یکی از ۲ دوربین و داخل ماژول دایره‌ای شکل قرار دارد.

 گوشی اقتصادی پلی ۸ تی

آنر پلی ۸ تی از تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR4x با امکان استفاده از ۸ گیگابایت رم مجازی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قرار دارد. این مجموعه از باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۵ واتی بهره می‌برد. با استفاده از این باتری می‌توان با یک‌بار شارژ تا ۱۲۳ ساعت از پخش موزیک، ۱۰ ساعت بازی یا ۵۵ ساعت مکالمه بهره برد. علاوه‌بر دوربین‌های عقب، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پانچ هول روی نماشیگر قرار دارد. همچنین این گوشی از ۲ اسپیکر با پشتیبانی از صدای استریو بهره می‌برد. این دستگاه از سیستم‌عامل Magic OS 7.2 برپایه اندروید ۱۳ بهره می‌برد.

آنر پلی ۸ تی در ۲ پیکربندی با ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. ۲ پیکربندی با قیمت‌هایی معادل ۱۵۰ دلار و ۱۸۰ دلار در چین عرضه می‌شوند. البته فعلا فقط امکان پیش خرید آن وجود دارد و یکم آبان ماه نسخه‌های پیش خرید تحویل مشتریان می‌شود و این دستگاه در بازار چین عرضه می‌شود. همچنین سه‌رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز برای آن در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط: