طی مصاحبه‌ای مطبوعاتی، مدیرعامل آنر اعلام کرد سال آینده اولین گوشی تاشو طرح فلیپ این کمپانی ساخته می‌شود.

به‌تازگی کمپانی آنر با ساخت آنر مجیک V2 ثابت کرد می‌تواند در دنیا گوشی‌های تاشدنی حرفی برای گفتن داشته باشد. این دستگاه باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو از ابتدا تاکنون لقب می‌گیرد؛ به‌عبارتی ساده‌تر، حتی از گوشی‌های عادی مانند آیفون ۱۴ پرومکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز سبک‌تر است.

طی روزهای اخیر، شایعاتی مبنی‌بر ساخت یک دستگاه تاشو دیگر شنیده می‌شد که بیشتر خبرگزاری‌ها منتظر افشای اطلاعاتی دقیق‌تر از آن بودند تا بتوانند درباره آن توضیحاتی به علاقه‌مندان حوزه فناوری موبایلی بدهند. درهمین‌راستا، روز گذشته مدیرعامل آنر اعلام کرد تاشو طرح فلیپ کمپانی آنر سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود.

طبق گزارشی از وب‌سایت خبری ری‌فریمد، دانیال وانگ، مدیرعامل بخش آفریقا و خاورمیانه آنر طی مراسم معارفه سری آنر ۹۰ بیان کرد این کمپانی نه تنها گوشی فولد می‌سازد، بلکه برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای ساخت یک گوشی تاشدنی طرح فلیپ دارد که سال آینده میلادی به بازار عرضه می‌شود.

Honor-flip-phone-coming-next-year,-says-executive

مدیرعامل آنر جزئیات بیشتری از پروژه این کمپانی فاش نکرد، اما انتظار داریم گوشی طرح فلیپ آنر مورد استقبال کاربران زیادی در بازار داخلی و خارجی قرار بگیرد، چراکه تاشو طرح فولد آنر مجیک V2 بازتاب بسیاری در رسانه‌ها داشت و بدون شک توانسته گوگل پیکسل و گلکسی زد فولد ۵ را شکست دهد؛ از عوامل پیروزی این گوشی قیمت پایین و مشخصات سخت‌افزاری آن است که توجهات فراوانی را به‌سمت خود جلب می‌کند. برهمین‌اساس، کارشناسان حدس می‌زنند گوشی آنر فلیپ دارای وزنی کمتر، طراحی باریک‌تر و صفحه‌نمایش خارجی بزرگ‌تر خواهد بود که می‌تواند گوشی‌های فلیپ را وارد سطح جدیدی کند.

البته یادآوری می‌کنیم این صحبت‌ها تنها شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آنر فلیپ هستند که می‌تواند با پروژه نهایی آنر فاصله زیادی داشته باشد. همچنین این دستگاه باید با پرچمدارانی مانند سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ و موتورولا ریز ۴۰ اولترا رقابت کند؛ گوشی‌های یادشده طی سال‌های گذشته جایگاه مناسبی در بازار پیدا کرده‌اند و نسل جدیدشان از فناوری لولای قطره‌ای بهره می‌برد که فرورفتگی و چین صفحه‌نمایش کاهش یافته است.

اخبار مرتبط: گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ با نمایشگر خارجی کاربردی‌تر معرفی شد