پس از این که شرکت آنر تبلت پد ایکس ۹ را روانه بازار کرد، اکنون گواهی TDRA نشان می‌دهد کیبورد اختصاصی آن به زودی عرضه می‌شود.

آنر از تبلت جدید پد ایکس ۹ جانشین پد ایکس ۸ رونمایی کرد که با صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی IPS LCD و پشتیبانی از +FHD و sRGB و همچنین بلندگو شش‌گانه عرضه شده است.

ایکس ۹ آنر از صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر ۲۰۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسلی بهره می‌برد. همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۸۶ درصد است و با قطر ۶.۹ میلی‌متری و وزن ۴۹۵ گرمی شرایط حمل و نقل آسانی دارد.

پد ایکس ۹ آنر از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ شرکت کوالکام، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در نسخه پایه بهره می‌برد. همچنین ۶ بلندگو با ارائه صدای ۳۶۰ درجه‌ای از نقاط قوت این تبلت در کنار صفحه نمایش آن است که آن را برای مشاهده فیلم به ابزاری عالی تبدیل می‌کند. این دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی تغذیه می‌شود استفاده می‌کند.

کیبورد بلوتوثی

البته در بخش دوربین‌ها کمی ناامیدکننده ظاهر می‌شود، دوربین عقب و جلو هر دو از سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. پد ایکس ۹ از آخرین نسخه MagicOS 7.1 بر پایه اندروید ۱۳ بهره می‌برد و از قابلیت آنر کانکت پشتیبانی می‌کند. هم اکنون ایکس ۹ با رنگ مشکی و قیمت ۲۵۰ یورو قابل خریداری است.

همچنین گواهی وب‌سایت TDRA نشان می‌دهد به زودی کیبورد مخصوص این تبلت عرضه می‌شود. کیبورد هوشمند پد ایکس ۹ با شماره مدل ER22349/23 و نام آیلین کیبورد (Eileen keyboard) قابلیت اتصال با بلوتوث دارد. اگرچه مشخصات دیگری از این کیبورد فاش نشده، اما با توجه به بلوتوثی بودن آن احتمالا بی‌سیم است و نیازی به اتصال فیزیکی با دستگاه ندارد.

اخبار مرتبط: