درحالی‌که شرکت آنر برای عرضه تبلت آنر مجیک پد آماده می‌شود، تصاویری از این محصول منتشر شده که جزئیات دقیقی از آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت چینی آنر اعلام کرده است تا اواخر سال ۲۰۲۳ از سه محصول خود شامل مجیک پد، واچ 4 و تلویزیون نسل 5 رونمایی می‌کند. بر اساس گزارش آنر، مجیک پد بهترین و بزرگ‌ترین تبلت ۱۳ اینچی این شرکت است که تاکنون وارد بازار شده است، براین اساس انتظار می‌رود نمایشگر، باتری و سخت افزار این تبلت نسبت به نسل قبل ارتقا پیدا کند اما هنوز هیچ اطلاعاتی در این زمینه در دست نیست.

تبلت مجیک پد قاب نازکی دارد که حاکی از طراحی آن برای رقابت با میت‌پد پرو‌ ۱۲.۶ اینچی هواوی، تب‌اس 9 سامسونگ و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد این دستگاه در سه رنگ فیروزه‌ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد شد و به دو دوربین پشتی با پردازشگر تصوی 2.8k مجهز‌ است.

لوازم جانبی آنر مجیک پد

امروزه برخی تبلت‌ها قابلیت اتصال به کیبورد را دارند که به نوعی شباهت بیشتری به لپ‌تاپ پیدا می‌کنند. در حالی‌که برندهایی همچون سامسونگ و اپل در این عرصه رقابت سختی دارند، آنر نیز با انتشار تصاویری از تبلت مجیک پد در کنار کیبورد و قلم لمسی رقابت تازه‌ای را با این غول‌ها آغاز کرده است.

با وجود این که کاربران آنر منتظر ورود این تبلت به بازار جهانی هستند باید دید که این کمپانی قادر به تولید این دستگاه طبق طراحی‌های پیش بینی شده خواهد بود یا خیر؟ آیا آنر می‌تواند محصول جدید خود را با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی وارد بازار کند؟

مشخصات آنر مجیک ۵ پرو لو رفت + تصاویر