پوستر تبلیغاتی آنر مجیک Vs2 و واچ ۴ پرو منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی احتمالا نازک‌ترین گوشی تاشو جهان خواهد بود و پنجشنبه این هفته رونمایی می‌شود.

پس از عرضه آنر مجیک V2، این شرکت موفق شد نامی برای خودش در بازار گوشی‌های هوشمند به‌دست آورد. نه تنها مجیک V2 بسیار سبک بود، بلکه از بدنه بسیار نازکی هم بهره برده و در حالت باز شده تنها ۴.۷ میلی‌متر ضخامت داشت. این ۲ نکته باعث شد گوشی تاشو آنر از بقیه محصولات این سری متفاوت باشد و در موفقیت این دستگاه تاثیر به‌سزایی داشت. اکنون مشخص شده که گوشی تاشو مجیک Vs2 قرار است نازک‌تر از V2 شود.

شرکت آنر یک پوستر تبلیغاتی جدید منتشر کرد که در آن گوشی تاشو مجیک Vs2 و ساعت هوشمند واچ ۴ پرو به نمایش گذاشته شدند. در کنار Vs2 عبارت «نازک‌تر و سبک‌تر» قرار گرفته که نشان می‌دهد احتمالا شاهد یک گوشی تاشو با ضخامتی بسیار کم باشیم. برای مشاهده دقیق این دستگاه و اطلاع از مشخصات آن نیازی نیست که مدت زیادی منتظر باشیم، زیرا با نگاهی به پوستر منتشر شده مشخص می‌شود شرکت آنر ۲۰ مهر ماه یعنی ۲ روز دیگر از مجیک Vs2 رونمایی خواهد کرد.

آنر مجیک Vs2

با این وجود تاکنون اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر شده که درک خوبی به ما می‌دهد. با انتشار بنچمارک آنر مجیک Vs2 متوجه می‌شوید که این دستگاه از نسل قبلی قدرتمندتر است. براین اساس، Vs2 از تراشه اسنپدراگون +۸ نسل یک بهره می‌برد که تراشه پرچمدار نسل قبلی به حساب می‌آید و در کنار آن، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی قرار گرفته است. احتمالا آنر برای کاهش قیمت از این تراشه استفاده کرده است، زیرا مجیک V2 از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد.

همچنین شایعات متعددی از افشاگرها منتشر شده که بر اساس آنها در پنل پشتی آنر مجیک Vs2 ماژول دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است، البته هنوز کیفیت ۲ دوربین دیگر مشخص نشده است. بد نیست بدانید که نسخه نسل قبلی این دستگاه یعنی آنر مجیک Vs از دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی بهره می‌برد. همان‌طور که اشاره شد، برجسته‌ترین نکته آنر مجیک Vs2 ضخامت آن است. نسخه نسل قبلی یعنی Vs از ضخامت ۶.۱ میلی‌متری بهره می‌برد که این گوشی را در زمان عرضه به نازک‌ترین دستگاه بازار تبدیل کرد. بنابراین احتمالا این دستگاه هم هنگام عرضه این عنوان را که اکنون به مجیک V2 تعلق دارد را به دوش بکشد.

اخبار مرتبط: