معرفی آنر مجیک Vs امسال در کنگره جهانی موبایل دقیقا بعد از سری مجیک 5 صورت گرفت و در آن، آنر از دستگاه تاشو جدید خود برای رقابت با گلکسی فولد سامسونگ رونمایی کرد. این دستگاه می‌تواند برای سامسونگ خطر بزرگی محسوب شود زیرا آنر سعی کرده تا تمامی مشخصات این دستگاه را بهتر از سامسونگ طراحی کند.

دستگاه جدید آنر شباهت‌های زیادی به گلکسی فولد سامسونگ دارد اما قسمت‌هایی از طراحی آن، بهبود‌هایی داشته که می‌توانند نظر کاربران را جلب کنند. اولین مقایسه‌ای که در معرفی آنر مجیک Vs انجام شد، میان ضخامت این دستگاه در برابر گلکسی فولد بود. طبق اندازه‌های اعلام شده توسط شرکت، این دستگاه در حالت تا شده ضخامت 12.9 میلی‌متری و در حالت باز ضخامت 6.1 میلی‌متری دارد که با اختلاف از گلکسی سبک‌تر است.

بخشی از این کاهش ضخامت به لطف لولای جدید دستگاه انجام شده است. آنر اعلام کرده که در لولای آنر مجیک Vs از هیچ چرخ دنده‌ای استفاده نشده که عمر آن در تست‌ها را به 400 هزار بار باز و بسته شدن افزایش داده است. همین لولای بازسازی شده، فاصله میان دو قسمت صفحه نمایش در حالت تا شده را به صفر رسانده که باعث بهتر عمل کردن آن نسبت به گلکسی فولد می‌شود.

آنر در این دستگاه از باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده کرده که نسبت به تمامی دستگاه‌های تاشو دیگر، اندازه بزرگ‌تری دارد. آنر اعلام کرده که این باتری می‌تواند دستگاه را دو ساعت بیشتر نسبت به گلکسی فولد با باتری 4400 میلی‌آمپری روشن نگه دارد. این باتری به لطف افزایش ارتفاع و عرض بدنه در دستگاه قرار گرفته و به دو قسمت تقسیم شده است.

مشخصات کامل آنر مجیک Vs

در معرفی آنر مجیک Vs مقایسه دیگری که میان این دستگاه و گلکسی فولد انجام شد، در زمنیه صفحه نمایش دوم بود. آنر در دستگاه جدید خود از یک صفحه نمایش 6.45 اینچی اولد استفاده کرده که نسبت تصویر 21:9 و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی دارد. سقف روشنایی صفحه نمایش این دستگاه 1200 نیت اعلام شده و طبق گفته‌های آنر، ضخامت حاشیه‌های این صفحه با اختلاف از گلکسی فولد کمتر است.

صفحه نمایش داخلی این دستگاه هم از یک پنل 7.9 اینچی اولد استفاده می‌کند که نرخ بروزرسانی هرتزی و سقف روشنایی 800 نیتی دارد. آنر مچیک تاشو از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند و علت عدم استفاده این شرکت از آخرین نسخه تراشه هنوز مشخص نیست.

این تراشه به همراه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و توانایی بالایی در انجام تمامی کارها دارد. سه دوربین در ماژول دوربین این دستگاه قرار گرفته‌اند که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی می‌شود.

آنر قیمت این دستگاه را در اروپا 1600 یورو اعلام کرد و همچنین گفت که واردات این دستگاه به آمریکا صورت نمی‌گیرد. قیمت این دستگاه بسیار به گلکسی فولد 4 نزدیک است و حتی ممکن است تخفیفات فصلی، قیمت‌های آنان را به هم نزدیک‌تر هم کند.

اخبار مرتبط:‌ مشخصات آنر مجیک ۵ پرو لو رفت + تصاویر