کمپانی آنر تاریخ رونمایی از جدیدترین محصولات خود را 22 تیرماه 1403 اعلام کرد. در این رویداد شاهد معرفی گوشی‌های تاشو جدید سری Magic V3 و همچنین تبلت‌های جدید آنر خواهیم بود.

کمپانی آنر پیش‌تر با انتشار تیزرهای متعدد، علاقه‌مندان به دنیای فناوری را برای معرفی گوشی تاشو جدیدش، Magic V3، کنجکاو کرده بود. حال به‌نظر می‌رسد این انتظارها به پایان رسیده است و آنر سرانجام از تاریخ رونمایی از جدیدترین محصولاتش پرده برداشته است. کمپانی آنر پیش‌تر عنوان «باریک‌ترین گوشی تاشو» را برای مدل Magic V2 از آن خود کرده بود و تاکنون نیز این لقب را حفظ کرده است.

اما با انتشار تیزرهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی، آنر نوید معرفی محصولی حتی باریک‌تر از Magic V2 را داده است. این تیزرها با معرفی نام Magic V3، هیجان و کنجکاوی فراوانی را در میان کاربران به وجود آوردند. حال دیگر نیازی به گمانه‌زنی نیست، چراکه تاریخ رونمایی از این محصول جدید به صورت رسمی اعلام شده است.

magic v2
رسانه مجتمع تجاری علاالدین

بر اساس اخبار منتشر شده در ویبو، شرکت آنر قصد دارد از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود، Magic V3، در تاریخ 22 تیرماه 1403 رونمایی کند. این رویداد، صحنه معرفی محصولات دیگری همچون Magic Vs3 (نسخه اقتصادی‌تر گوشی تاشو)، تبلت Magic Pad 2 و لپ‌تاپ Magic Book Art 14 نیز خواهد بود. آنر با تاکید بر نوآوری در تکنولوژی گوشی‌های تاشو، ادعا می‌کند که Magic V3 «تحولی دوباره در این عرصه ایجاد خواهد کرد». تصویری که در کنار این خبر منتشر شده، مشابه تصاویر پیشین است و بر باریک بودن قابل‌توجه این گوشی تاشو صحه می‌گذارد.

شرکت آنر جزئیات نهایی مربوط به وزن و ضخامت فوق العاده کم گوشی تاشوی جدیدش، Magic V3، را همچنان منتشر نکرده است. این اطلاعیه همچنین فاقد جزئیات مهم در مورد مدل اقتصادی‌تر گوشی تاشو و دو تبلت جدید است که قطعا معرفی آن‌ها با استقبال روبرو خواهد شد.

تنها اطلاعات قطعی، تاریخ رونمایی است؛ 22 تیرماه این رویداد درست پس از مراسم آنپکد سامسونگ برگزار می‌شود که طی آن، از دو گوشی تاشوی رقابتی در برخی بازارها، یعنی گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ رونمایی خواهد شد. بنابراین به‌نظرمی‌رسد آنر با معرفی زودهنگام Magic V3، قصد پیشی گرفتن از رقیب کره‌ای خود را دارد.