شرکت آنر مشخصات و طراحی گوشی تاشو مجیک v2 را اعلام کرد که بر اساس آن قرار است با چند ارتقا نسبت به نسخه قبلی عرضه شود.

شرکت سامسونگ که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو در بازار جهانی به شمار می‌رود، حالا رقبای زیادی در بازار چین پیدا کرده است که با عرضه گوشی‌های ارزان‌تر و کیفیتی مشابه، عرصه را برای این برند کره‌ای تنگ کرده‌اند.

بزرگ‌ترین مشکل گوشی‌های تاشو ضخامت آنها است که آنر ادعا می‌کند گوشی مجیک v2 باریک‌ترین گوشی تاشویی است که وارد بازار خواهد شد؛ این دستگاه در حالت تا شده ۱۴.۳ میلی‌متر و در حالت باز ۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد. لولایی که در این گوشی به‌کار رفته است آن را سبک‌تر و باریک‌تر کرده و ساختار کلی گوشی را بهبود بخشیده است.

Honor Magic V2

طبق اطلاعات به‌دست آمده این گوشی دارای صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با رزولوشن 2k و نرخ رفرش ۹۰ هرتز و وضوح تصویر ۲۲۷۲×۱۹۸۴ پیکسل است و از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره‌مند می‌شود.

گوشی مذکور با دوربین ۱۰۸ و ۵۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل عرضه می‌شود و به تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 2 است که با ۱۵ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد تا بتواند سخت‌ترین پردازش‌ها را به راحتی پشتیبانی کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن از شارژ 66 واتی پشتیبانی خواهد کرداز آنجایی که  هیچ اطلاعاتی از قیمت این گوشی منتشر نشده است ولی انتظار می رود که قیمتی بالاتر از گوشی مجیک v داشته باشد.

گوشی مجیک وی 2 با این طراحی و گرافیک بالا می تواند رقیب سرسختی برای برندهای معروف محسوب شوند یا خیر؟ آیا می تواند طرفداران گوشی تاشو را جذب کند؟

اخبار مرتبط: تاریخ عرضه آنر مجیک V2 مشخص شد