براساس گزارش‌ها، گوشی تاشو آنر مجیک V2 لایت با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و قیمت پایین معرفی خواهد شد.

طی ماه‌های گذشته، اخبار و شایعات زیادی عنوان کردند که آنر روی چندین گوشی تاشو به‌صورت هم‌زمان کار می‌کند. این کمپانی حدود دو ماه پیش با عرضه دستگاه تاشو آنر مجیک V2 ثابت کرد می‌تواند سهم بزرگی در بازار تاشوهای جهان داشته باشد؛ این گوشی لقب باریک‌ترین گوشی تاشدنی دنیا را به‌یدک می‌کشد و قدرتش را از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ می‌گیرد.

باتوجه به اینکه حدود چهار ماه تا پایان سال جاری میلادی وقت داریم، به‌نظر می‌رسد آنر دو گوشی تاشو دیگر را معرفی کند که شامل آنر مجیک V2 لایت و آنر مجیک V2 اسلیم می‌شود؛ البته باید یادآور شویم هنوز اطلاعات کاملی دردست نیست و این اخبار توسط یک افشاگر توییتری منتشر که در ادامه به جزئیات از آن می‌پردازیم.

Honor Magic V2 Lite

همان‌طور که گفتیم دو ماه پیش کمپانی چینی آنر طی مراسمی مطبوعاتی توانست گوشی تاشدنی آنر مجیک V2 را برای بازار داخلی چین عرضه کند؛ هنوز اطلاعات دقیقی درباره عرضه جهانی وجود ندارد، اما مطمئنا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ در جهان عرضه خواهد شد. همچنین اخباری درباره یک نسخه اقتصادی از این گوشی وجود دارد که با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ ساخته خواهد شد و از ویژگی‌های نسبتا کمتری برخوردار است، اما قیمت آن باعث می‌شود کاربران نگاه ویژه‌ای در آینده به گوشی یادشده داشته باشند.

اطلاعات فوق‌الذکر توسط یکی از افشاگران سرشناس چینی در ویبو منتشر و تایید شد، اما جزئیات بیشتری دردسترس قرار نگرفت تا مطمئن شویم نسخه اقتصادی چه کمبودهایی درمقایسه با نسخه اصلی دارد؛ با این‌حال، می‌دانیم گوشی‌های اقتصادی در طراحی و سیستم دوربین بسیار ضعیف عمل می‌کنند و انتظار می‌رود گوشی تاشو آنر مجیک V2 لایت چنین باشد.

علاوه‌براین، افشاگر مذکور عنوان کرد آنر مجیک V2 از برچسب قیمتی ۱۲۰۰ دلار در بازار جهانی برخوردار می‌شود، اما قیمت نسخه اقتصادی یا لایت به ۷۰۰ دلار می‌رسد که به‌عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های تاشو در جهان محسوب خواهد شد. یک منبع اطلاعاتی دیگر، از نام این گوشی با اسم «Magic V2 Youth Edition» یاد کرد که هیچ تفاوتی ندارد.

اما نسخه دیگر که آنر مجیک V2 اسلیم نام دارد طی دو ماه آینده وارد بازار چین می‌شود. دستگاه تاشو مورد بحث حتی از مجیک V2 باریک‌تر خواهد بود و برای عرضه در بازار جهانی با دو نسخه دیگر در نمایشگاه ایفا برلین معرفی می‌شوند.

اخبار مرتبط: مقایسه شیائومی میکس فولد ۳ و آنر مجیک V2؛ باریک‌ترین تاشو‌های جهان