امروز قرار است آنر از گوشی تاشو بعدی رونمایی کند و بالاخره اولین تصاویر آنر مجیک V2 در وایبو لو رفت که فقط از ظاهر تاشده آن در رنگ‌های آبی و مشکی رونمایی می‌کند.

در تصاویر منتشر شده از آنر مجیک V2 حاشیه نازک صفحه نمایش بیرونی و دوربین سلفی که درون پانچ هول قرار گرفته قابل مشاهده است. نکته جالب توجه در این تصاویر وجود لبه خم در سمت راست پنل نمایشگر بیرونی این گوشی است که یکی از نازک‌ترین گوشی‌های تاشو بازار خواهد بود و بر اساس شایعات، وزن آن از ۲۴۰ گرم کمتر است.

هر دو نسخه گوشی بدنه‌ای با ظاهری شبیه به چرم دارند که ماژول دوربین از پنل پشتی بیرون زده است. در این ماژول، سه دوربین قابل مشاهده بوده و بر‌اساس اطلاعاتی که پیش‌از این منتشر شده بود، دوریبن اصلی از سنسور ۲۵ میلی‌متری با f/1.9 تشکیل شده است.

آنر-میک-v2

البته هنوز در مورد بقیه مشخصات کلیدی خبر رسمی منتشر نشده است، اما چندین شايعه تا به حال مدعی شده‌اند که این گوشی از صفحه نمایش LTPO آمولد با نرخ تازه‌سازی تصویر بالاتر نسبت به نسل قبلی با سرعت ۹۰ هرتز و مدولاسیون پهنای پالس بهتر بهره می‌برد.

گوشی آنر مجیک V2 در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، سقف حافظه رم ۱۶ گیگابایت و سقف حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت برای نسخه بهتر و تراشه اسنپدراگون+۸ نسل ۱ برای نسخه ارزان‌تر روانه بازار می‌شود. همچنین هر دو گوشی از باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. علاوه‌بر آن منبع دیگری مدعی شده بود آنر مجیک V2 با شارژ سریع ۶۷ واتی، صفحه نمایش ۷.۹ اینچی با کیفیت 2k و ابعاد ۲۲۷۲×۱۹۸۴ پیکسل و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

اخبار مرتبط: