کمپانی چینی آنر به‌صورت رسمی با انتشار یک پوستر اعلام کرد در تاریخ 10 و 11 ژانویه 2024 به‌صورت رسمی سری آنر مجیک ۶ با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده و ارتباط ماهواره‌ای در چین معرفی می‌کند.

براساس آخرین گزارش‌ها از منابع داخلی در کشور چین، به‌نظر می‌رسد کمپانی Honor قصد دارد در روزهای ابتدای سال 2024 میلادی سری پرچمدار آنر مجیک ۶ را معرفی کند؛ همچنین، افشاگران در شبکه اجتماعی توییتر X و سایر پلتفرم‌ها از مشخصات سخت‌افزاری و طراحی آن رونمایی کردند که نشان می‌دهد این نسل قابلیت رقابت در بازار چین و جهان را دارد. بااین‌حال، امروز، سازنده چینی به‌صورت رسمی با انتشار یک پوستر تاریخ معرفی سری آنر مجیک ۶ را اعلام کرد که تقریبا باعث تعجب بسیاری از کاربران شده است؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

همان‌طورکه در پوستر مشاهده می‌کنید، کمپانی آنر قصد دارد مراسم معرفی را در تاریخ دهم و یازدهم ژانویه 2024 برگزار کند تا بتواند به‌طورکامل به قابلیت‌های سری آنر مجیک ۶ و سیستم‌عامل Magic OS 8.0 بپردازد. باتوجه‌به افشاگری‌های سابق، برنامه نرم‌افزاری موردبحث قابلیت‌های فراوانی ازجمله شخصی‌سازی رابط کاربری را به‌همراه افزایش امنیت حریم خصوصی کاربران به‌ارمغان می‌آورند؛ همچنین، نسل جدید آنر مجیک ۶ شامل سه نسخه مجیک ۶، مجیک ۶ پرو و مجیک ۶ پورشه دیزاین می‌شود.

تاریخ معرفی سری آنر مجیک 6

درحال‌حاضر، هواوی تنها سازنده چینی محسوب می‌شود که از ارتباط ماهواره‌ای برای تولید گوشی‌های پرچمدارش استفاده می‌کند؛ اما سری آنر مجیک ۶ طی هفته‌های آینده به‌عنوان دومین برند داخلی در کشور چین از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبای خواهد کرد. همچنین، باید یادآور شد این فناوری برای گوشی‌های هواوی خارج چین عمل نمی‌کند و انتظار می‌رود این‌موضوع برای سری آنر مجیک ۶ هم صدق کند، چراکه سازندگان چینی همواره قابلیت‌های مهم و کاربردی را دراختیار کاربران بومی خودشان قرار می‌دهند.

علاوه‌براین، سری مجیک ۶ با تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی خواهد شد که با قابلیت‌های هوش مصنوعی و چندین ویژگی مهم پردازشی می‌تواند عملکردی هم‌سطح سایر گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار داشته باشد. البته کمپانی آنر هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات سخت‌افزاری منتشر نکرده است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت پیکربندی دستگاه ازنظر تراشه و مشخصات سیستم دوربین تفاوت‌های چشمگیری با یک‌دیگر داشته باشد‌، اما برای مشخص شدن آن‌ها باید چند روزی منتظر بمانیم.

یک منبع خبری اعلام کرد برندهای شیائومی، اوپو و ویوو از سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-900 بهره می‌برند، اما انتظار می‌رود سری مجیک ۶ از سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50K با ابعاد یک اینچ استفاده می‌کند که درمقایسه‌با لنز سونی عملکرد نسبتا پایین‌تری دارد. همچنین، مجیک ۶ و مجیک پرو به‌ترتیب از شارژ سیمی سریع ۶۶ واتی و ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند؛ نسخه پرو احتمالا از شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی بهره‌مند خواهد شد که برای شارژ مجدد در خارج از منزل یا محل‌کار بسیار کاربردی خواهد بود. علاوه‌براین، آنر برای عرضه یک نسخه خاص با کمپانی پورشه همکاری می‌کند تا بتواند مجیک ۶ پورشه دیزاین را با ویژگی‌های خاص رونمایی کند.

اخبار مرتبط: