به‌نقل از یک افشاگر معروف چینی، گوشی پرچمدار آنر مجیک ۶ پرو با سنسور یک اینچی دوربین و سنسور تشخیص چهره 3D ToF به‌همراه چندین قابلیت بسیار کاربردی دیگر معرفی خواهد شد تا سازندگان چینی سال ۲۰۲۳ را پرقدرت به‌اتمام برسانند.

طی سال‌های اخیر، کمپانی آنر تلاش‌های زیادی برای رقابت با بزرگان صعنت گوشی‌های هوشمند کرده و توانسته با معرفی محصولات پرچمدار اقتصادی توجه بسیاری از کاربران را در بازار جهانی جلب کند. اکنون، این سازنده چینی قصد دارد آنر مجیک ۶ پرو را با اسم رمز BVL-AN16 رونمایی کند که با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه و چندین قابلیت سخت‌افزاری پیشرفته دیگر مانند سنسور واید یک اینچی به‌عنوان پرچمداری قدرت‌مند روانه بازار می‌شود؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از این خبر می‌پردازیم.

Honor Magic 6 Pro

یک افشاگر معروف چینی در شبکه اجتماعی و محلی Weibo با انتشار پستی درباره مشخصات فنی و سخت‌افزاری گوشی پرچمدار آنر مجیک ۶ پرو اظهار کرد کمپانی سازنده از سنسور 3D ToF برای تشخیص چهره استفاده می‌کند که در داخل ناچ قرصی‌شکل بالای نمایشگر قرار می‌گیرد که شباهت زیادی به Face ID گوشی‌های آیفون دارد. همچنین، آنر مجیک ۶ پرو از سنسور واید یک اینچی OV50K یا OV50H با سنسور تله‌فوتو پریسکوپ ۱۶۰ مگاپیکسلی و دیافراگم متغیر برخوردار می‌شود که به‌صورت هیجان‌انگیزی قابلیت‌های تصویربرداری در شرایط نوری مختلف را بهبود می‌بخشد.

علاوه‌براین، شایعات تایید می‌کنند آنر برای طراحی و تولید این دستگاه پرچمدار با کمپانی پورشه همکاری می‌کند که ظاهر آن را بسیار کاربر پسند‌تر خواهد کرد. سنسور یک اینچی OV50K ساخته کمپانی OmniVision است که نشان‌دهنده ارتقای سیستم دوربین درمقایسه‌با مدل‌ قبلی یعنی Honor Magic 5 Pro محسوب می‌شود. به‌نظر می‌رسد سنسور اصلی یا واید از ابعادی معادل ۱/۱.۱۲ بهره می‌برد که جذب نور بسیار بالایی به کانون مرکزی لنز خواهد داشت؛ همچنین برای سنسور سلفی نیز یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی طراحی شده که توان بسیار فوق‌العاده برای ثبت لحظات کاربران دارد.

مشخصات آنر مجیک 6 پرو

در‌حال‌حاضر، اطلاعاتی درباره کلاستربندی حافظه رم یا حافظه داخلی در دست نیست، اما علاقه‌مندان می‌توانند به جزئیات و فناوری‌های تشکیل‌دهنده هواوی میت ۶۰ توجه کنند که از سنسور تشخیص چهره 3D ToF و دیافراگم متغیر برخوردار بود؛ البته برخی مشخصات سخت‌افزاری بهبود خواهد یافت، اما برای درک بهتر آن دراین برهه‌زمانی باید روزهای بیشتری را صبور باشیم. بااین‌حال، آنر مجیک ۵ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌‌همراه صفحه‌نمایش ۶.۸۱ اینچی، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی، باتری ۵۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی و سطح روشنایی خودکار ۱۸۰۰ نیتی برخوردار بود؛ اکنون انتظار می‌رود تمام این مشخصات با آنر مجیک ۶ پرو با افزایش چشمگیری همراه شود.

اخبار مرتبط: