امروز آنر مجیک ۶ لایت طی مراسمی معرفی شد که نسبت به سایر گوشی‌های هم‌رده باتری و نمایشگر فوق‌العاده‌ای دارد.

میان‌رده جدید آنر مشخصات جذابی را با قیمتی اقتصادی وارد بازار می‌کند و قصد دارد که جایگزین جذابی برای مدل 5 لایت باشد. برای شروع باید گفت که در این دستگاه از تراشه جدید اسنپدراگون 6 نسل 1 استفاده شده که با چیپ گرافیکی آدرنو 710 و 8 گیگابایت رم همراه شده است.

یکی از مشخصات چشمگیر میان‌رده جدید آنر مجیک ۶ لایت، صفحه نمایش 6.78 اینچی امولد آن است. این پنل رزولوشن 2652×1200 پیکسلی دارد و حدود 93 درصد بخش جلوی دستگاه را پر کرده که برای یک گوشی میان‌رده بسیار جذاب است. در میان مشخصات دیگر نمایشگر می‌توان به نرخ بروزرسانی ثابت 120 هرتزی و سقف روشنایی 1200 نیتی اشاره کرد.

تا اینجا مشخص شد که آنر بخش زیادی از تمرکز خود را روی نمایشگر گذاشته و سعی کرده تا یک تجربه بی‌نظیر را با قیمت کم برای کاربران به ارمغان بیاورد. ماژول دوربین دایره‌ای شکل که در بخش پشت دستگاه قرار گرفته شباهت زیادی به دستگاه‌های دیگر سری مجیک ۶ دارد.

این ماژول بزرگ تنها ۳ دوربین را به همراه فلش ال‌ای‌دی در خود جای داده که ستاره اصلی آن، سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین اصلی است. هنوز اطلاعاتی در مورد اندازه سنسور دوربین اصلی منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌شود که این سنسور نسبت به میان‌رده‌های دیگر از اندازه قابل قبولی برخوردار باشد.

مشخصات آنر مجیک ۶ لایت

دو دوربین دیگر در این ماژول شامل دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود که نمی‌توان از آن‌ها به عنوان ویژگی‌های خاصی یاد کرد. یک پانچ هول هم در بخش بالای صفحه نمایش برای دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی قرار گرفته است.

یکی از مشخصات چشمگیری که در مراسم معرفی آنر مجیک ۶ لایت به آن اشاره شد، دریافت گواهی 5 ستاره SGS بود که می‌تواند خیال کاربر را از بابت مقاومت دستگاه راحت کند. آنر تکنولوژی محافظ این دستگاه را HONOR Ultra-Bounce Anti-Bounce نامیده که مقاومت فریم، صفحه نمایش و قطعات داخلی را در برابر سقوط افزایش می‌دهد.

باتری یکی دیگر از بخش‌هایی است که عملکرد عالی آنر را نشان می‌دهد. در آنر مجیک ۶ لایت از یک باتری 5300 میلی‌آمپری استفاده شده که می‌تواند با توان 35 وات شارژ شود. دو نکته جذاب در مورد این باتری، اندازه و عمر مفید آن است. در معرفی آنر مجیک ۶ لایت گفته شد که این باتری به طی کردن حداقل 1000 چرخه شارژ نیاز دارد تا سلامت باتری آن به 80 درصد برسد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه منتشر نشده اما پیش بینی می‌شود که مجیک ۶ لایت در چند روز آینده وارد بازار شود.

مطالب مرتبط: مشکلات امنیتی ناتینگ تمامی ندارد؛ مراقب پسورد و ایمیل‌های‌تان باشید