پرچمدار بعدی آنر قرار است در سال آینده رونمایی شود اما حالا جزئياتی در مورد سنسور دوربین آنر مجیک ۶ منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت برنامه‌ّهای بزرگی را در سر دارد.

آنر مجیک ۶ مدتی قبل در دست یکی از کاربران دیده شده بود. تصاویر در ویبو نشان داد که آنر در حال تست دستگاه است و حتی آن را به برخی از افراد برای استفاده روزمره داده است. با این وجود، جزئیات منتشر شده از این دستگاه هنوز کامل نیست و برای تکمیل شدن آن‌ها باید مدتی صبر کنیم.

یکی از نکاتی که در تصاویر قابل توجه بود، استفاده از سه پانچ هول برای دوربین‌ها و سنسور‌های دستگاه بود که ظاهر آن را کمی به آیفون‌ها شبیه می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا آنر قصد دارد این دوربین‌ها را به یکدیگر متصل کند یا می‌خواهد آن‌ها را به صورت تکی نمایش دهد.

در میان دیگر مشخصات منتشر شده از دستگاه می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اشاره کرد که جدید‌ترین پردازنده از شرکت کوالکام به حساب می‌آید. همچنین گفته شده که این دستگاه قرار است به یک دستیار صوتی اختصاصی مجهز شود که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

حالا جزئيات منتشر شده از سنسور دوربین آنر مجیک ۶ نشان می‌دهند که این شرکت قصد دارد برای اولین بار از سنسور OV50K یک اینچی در دستگاه خود بهره ببرد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، OV50K اولین سنسور دوربین بعد از IMX989 خواهد بود که اندازه یک اینچی دارد.

از مشخصات این دستگاه مشخص است که آنر مجیک ۶ روی بخش دوربین تمرکز زیادی خواهد داشت ولی هنوز اطلاعاتی در مورد دیگر مشخصات دوربین آن منتشر نشده است. اما در تصویر منتشر شده تنها یک دوربین دیده شد که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط: گواهی جدید راگ فون ۸ آلتیمیت ثبت شد؛ غول گیمینگ با توان ۶۵ واتی