آپدیت جدید آنر مجیک 5 پرو، این پرچم‌دار ارزشمند و توانای شرکت آنر را به رابط کاربری MagicOS 8.0.0.155 مجهز کرده و تغییراتی بسیار مهم در کارایی این دستگاه اعمال می‌کند.

این آپدیت جدید، بخش‌های متعددی از پرچم‌دار شرکت آنر از جمله دوربین، کارایی سیستم و عملکرد در هنگام مولتی‌تسکینگ را بهبود می‌بخشد. مهم‌ترین تغییرات آپدیت جدید آنر مجیک 5 پرو در زمینه دوربین است که به آن حالت‌های جدید و جذابی برای عکاسی اضافه شده و از طرف دیگر، تجربه رابط کاربری دوربین نیز بهبود یافته است. از این پس، می‌توانید تصاویری بسیار بهتر و با کیفیت‌تر با این گوشی پرچم‌دار به ثبت برسانید و به کمک حالت‌های جدید اضافه شده، تجربه‌ای متفاوت از عکاسی با پرچم‌دار آنر داشته باشید.

علاوه‌بر دوربین، کارایی دستگاه و سرعت آن هنگام سوئیچ کردن بین اپلیکیشن‌های مختلف است. علاوه بر آن، برخی قابلیت‌های مربوط به حریم شخصی نیز با بهبودی ویژه مواجه شده و از این پس دقیق‌تر عمل می‌کنند. در نهایت، بخش‌های مختلف رابط کاربری از جمله قسمت اعلان‌ها دستخوش تغییراتی شده که باعث می‌شود کار کردن با آن سریع‌تر و راحت‌تر از پیش باشد. بدین ترتیب، مدیریت نوتیفیکیشن‌های برای کاربر راحت و بدون دردسر می‌شود.

از طرف دیگر، آپدیت جدید آنر مجیک 5 پرو مشکلاتی که در زمینه مصرف زیاد باتری وجود داشت را نیز برطرف کرده و استفاده‌ای بهینه‌تر به کاربر تقدیم می‌کند. پس با نصب این بروزرسانی، دیگر نگران کاهش درصد باتری خود نیز نخواهید بود و عمر آن افزایشی قابل‌توجه خواهد یافت. علاوه‌بر آن، آخرین بروزرسانی امنیتی اندروید نیز بر روی MagicOS 8.0.0.155 قرار گرفته است. به لطف این آپدیت، تجربه کاربر از پرچم‌دار جدید آنر دگرگون خواهد شد و از طرفی دیگر، متوجه تمرکز این شرکت بر روی بهینه‌سازی رابط کاربری‌اش هستیم. انتظار داریم که MagicOS در آینده آپدیت‌های بیشتر و کاربردی‌تری نیز دریافت کند.