شرکت آنر از ساعت هوشمند Haylou Watch رونمایی کرد که برای ساخت آن با شرکت Haylou همکاری کرده و با قیمت ۶۳ دلار راهی بازار چین شده است.

شرکت آنر دقایقی قبل از ساعت هوشمند جدید خود به‌نام Haylou Watch رونمایی کرد. Haylou در گذشته به‌صورت جداگانه فعالیت کرده و زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شد، اکنون با آنر همکاری کرده است تا ساعت هوشمند جدید را تولید کنند. ساعت Haylou Watch از برنامه سلامتی آنر بهره می‌برد و به‌عنوان محصول شرکت آنر به‌فروش می‌رسد. این ساعت اکنون با قیمتی معادل ۶۳ دلار در بازار چین عرضه شده و در ادامه به بررسی طراحی و مشخصات آن می‌پردازیم.

ساعت Haylou Watch به صفحه‌نمایش ۱.۹۵ اینچی امولد با روشنایی ۵۵۰ نیتی، پشتیبانی از طیف رنگی NTSC و نسبت نمایشگر به بدنه ۷۵ درصدی بهره می‌برد. این نمایشگر کاملا مربعی شکل نیست و به‌همین دلیل رزولوشن ۴۱۰×۵۰۲ پیکسلی دارد. این نمایشگر از تراکم پیکسلی ۳۳۲ پیکسل بر اینچ بهره می‌برد تا در نهایت، تصاویر جذاب و باکیفیتی را در اختیار کاربر قرار دهد. علاوه‌بر نمایشگر جذاب، این ساعت در بخش خدمات سلامتی و تناسب اندام هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مشخصات ساعت هوشمند Haylou Watch آنر

از نظر سلامتی، ساعت Haylou Watch به سنسورهای متعددی برای اندازه‌گیری ضربان قلب، اکسیژن خون، نظارت بر استرس و ردیابی خواب مجهز شده است. همچنین در بخش تناسب اندام، این دستگاه با استفاده از الگوریتم‌های ورزشی پیشرفته توانایی تشخیص ۱۲۰ ورزش مختلف از پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری گرفته تا شنا را دارد و می‌تواند میزان کالری هر کدام را محاسبه کند. به‌همین دلیل برای ورزش و افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند نیز دستگاه مناسبی به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر آن تا عمق ۵۰ متری زیر آب مقاوم است تا هیچ مشکلی هنگام شنا به‌وجود نیاید.

ساعت Haylou Watch از ۱۰۰ واچ فیس مختلف با سبک‌های ورزشی، فناوری و کارتون پشتیبانی می‌کند تا برای همه سلیقه‌ها مناسب باشد. همچنین به قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن مجهز شده تا کاربر بتواند بدون نیاز به روشن کردن ساعت، اطلاعات لازم را ببیند. همچنین این ساعت به برنامه Honor Sports Health مجهز شده تا عملکرد سنسورهای لامتی با استفاده از الگوریتم‌های آنر بهبود یابد. علاوه‌بر آن این ساعت به موقعیت‌یابی مستقل ماهواره‌ای مجهز شده و از تکنولوژی NFC هم پشتیبانی می‌کند.

Honor’s Haylou Watch

ساعت هوشمند Haylou Watch آنر از باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که در شرایط عادی تا ۱۲ روز بدون نیاز به شارژ کار می‌کند. علاوه‌بر آن شارژ کردن این دستگاه هم تنها یک ساعت و نیم طول می‌کشد تا کاربر بتواند بیشترین استفاده را از ساعت ببرد و مجبور نباشد برای شارژ شدن معطل شود. شرکت آنر بند‌های متعددی را برای این ساعت طراحی و عرضه کرده تا گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود داشته باشد. همچنین این ساعت با بندهای استاندارد ۲۰ میلی‌متری سازگار است تا امکان شخصی‌سازی کم‌نظیری داشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیا درصورت عرضه جهانی علاقه‌ای به تهیه این ساعت خاص که با قیمت حدود ۶۰ دلاری آن دارید؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: