شرکت آنر برگزاری یک رویداد رونمایی در چین را برای تاریخ دوم آذر ماه برنامه‌ریزی کرده است. اخیرا شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه این برند ممکن است طی این رویداد گوشی‌های سری Honor 80 و گوشی هوشمند تاشو Honor Vs را معرفی کند. این دو سری گوشی در چند روز گذشته به دلیل فاش شدن‌های متعدد اطلاعات مختلفشان، در رأس خبرها بوده‌اند. امروز هم جزئیات جدید از ماژول دوربین سری Honor 80 مشخص و برخی مشخصات گوشی‌های سری آنر ۸۰ منتشر شده است.

یک منبع خبری معتبر چینی به نام Digital Chat Station جدیدا مشخصات مربوط به دوربین سری آنر 80 آینده را به اشتراک گذاشته است. به گفته این منبع خبری، این گوشی‌ها با ارتقا دوربینی بسیار قابل ملاحظه‌ای عرضه خواهند شد. DCS همچنین می‌گوید که سری آنر ۸۰ دارای یک دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی خواهد بود. در حال حاضر، حتی یک دستگاه هم با چنین سنسور تصویری در بازار وجود ندارد. همچنین، ما نتوانستیم هیچ سنسور موبایلی 160 مگاپیکسلی پیدا کنیم، بنابراین سنسور تصویر آنر 80 احتمالا یک سنسور سفارشی بر اساس سنسورهای 200 مگاپیکسلی موجود خواهد بود.

Honor-80-Series-Tipped-to-Feature-160MP-Camera-&-More


علاوه بر این، گوشی‌های این سری دارای دوربین های دوگانه 50 مگاپیکسلی در قسمت جلو هم هستند. DCS البته نام این سنسورها را نیز فاش نکرده است. در نهایت، به گفته این منبع آگاه، گوشی‌های این سری از پردازنده اسنپدراگون +8 نسل اول کواکلام استفاده خواهند کرد. هرچند بااینکه مشخص نشده این جزئیات مربوط به کدام مدل از سری Honor 80 باشد، اما انتظار داریم در واقع متعلق گوشی‌های رده بالای این سری، یعنی Honor 80 Pro یا Honor 80 Pro Plus باشد.

گزارش‌های قبلی از یک منبع خبری دیگر اعلام کرده بود که سری آنر 80 شامل سه گوشی خواهد بود : Honor 80 SE، Honor 80 و Honor 80 Pro (یا پلاس). این گوشی‌های هوشمند هم به ترتیب با تراشه‌های Dimensity 1080 مدیاتک، اسنپدراگوون 778G+ و اسنپدراراگون +8 نسل اول کوالکام عرضه خواهند شد. گزارش قبلی همچنین ادعا می‌کرد که گوشی های سری آنر ۸۰ از صفحه‌نمایشی با فرکانس بالای 1.5K استفاده می‌کنند.

همچنین هر سه مدل از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کنند. دو مدل Honor 80 SE و Honor 80 با صفحه‌نمایش تخت عرضه می‌شوند در حالی که ممکن است Honor 80 Pro با نمایشگر خمیده وارد بازار شود. با این اوصاف، از آنجایی که هنوز دو هفته تا معرفی رسمی این گوشی‌ها فاصله داریم، ممکن است در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد سری Honor 80 و Honor Vs به دستمان برسد.

خبر مرتبط:‌ عرضه گوشی تاشو آنر مجیک VS در دوم آذر ماه