به تازگی شرکت هواوی پیشنهاد جدیدی برای کاربران در نظر گرفته تا بیشتر به شرکت کردن در بتای سیستم عامل HarmonyOS NEXT ترغیب شوند.

به گفته شرکت هواوی، اگر قبل از تاریخ 21 ژوئن (1 تیر) دستگاه خود را به نسخه بتای سیستم عامل HarmonyOS NEXT ارتقا داده‌اید، از 45 روز اشتراک VIP سرویس موسیقی و فیلم هواوی به صورت رایگان بهره‌مند خواهید شد! واضح است که این کار برای افزایش شرکت کنندگان مرحله بتا و نوعی تشویق برای کاربران به حساب می‌آید. شرکت هواوی در این راستا عنوان کرد: «از همراهی‌تان در این مسیر سپاسگذاریم. بتای سیستم عامل HarmonyOS NEXT از زمان عرضه تا به امروز، با مشارکت و توجه بخش عمده‌ای از کاربران روبرو شده است».

متاسفانه این پیشنهاد محدودیت‌هایی نیز دارد و همه قادر به دریافت آن نیستند زیرا همانطور که ذکر شد، باید قبل از 21 ژوئن در بتای جدید شرکت می‌کردید. پس کسانی که بعد از این تاریخ در تست بتا شرکت کرده‌اند، شامل اشتراک 45 روزه سرویس فیلم و موسیقی نمی‌شوند. این اشتراک‌ها نیز همانطور که گفته شد، تنها 45 روز برای استفاده مهلت دارند و در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهر) به اتمام می‌رسند.

هدیه شرکت هواوی برای کاربران

دریافت این هدیه رایگان برای کاربران راحت و آسان است. برای این کار کافی است با ای‌دی خود وارد اپلیکیشن‌های Huawei Video و Huawei Music شوید و قوانین آنان را تایید کنید. اطلاعیه هواوی اشاره‌ای به دستگاه‌های پشتیبانی شده ندارد اما حدس می‌زنیم این اشتراک تنها بر روی دستگاهی‌هایی که از نسخه بتای سیستم عامل HarmonyOS NEXT استفاده می‌کنند در دسترس باشد.

هواوی برای این پیشنهاد خود، محدودیت‌هایی عجیب وضع کرده است. استفاده از چند اکانت در راستای جلوگیری از کلاهبرداری، ممنوع شده و بدین ترتیب هر کاربر تنها یک بار و با یک اکانت می‌تواند از این سرویس استفاده کند. از طرف دیگر، این شرکت اعلام کرد که اگر مشمول دریافت جایزه هستید اما هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، بهتر است تا 10 اکتبر (19 مهر) منتظر بمانید تا نهایتاً اطلاعیه مربوط به آن را از طریق ایمیل یا شماره تلفنتان دریافت کنید.

علاوه بر اشتراک موسیقی و فیلم، تمامی شرکت کنندگان بتا 3 ماه اشتراک تم‌های مختلف هواوی را به صورت کاملاً رایگان دریافت و می‌توانند از آن در فروشگاه Themes استفاده کنند. بدین ترتیب، کاربران این بتا می‌توانند به راحتی از ویژگی‌های شخصی‌سازی نیز استفاده کنند و ظاهر دستگاهشان را مطابق میل خود تغییر دهند.

این پیشنهادها برای شرکت در بتای سیستم عامل HarmonyOS NEXT جذاب به نظر می‌رسند اما به یاد داشته باشید که نسخه‌های بتا معمولاً پایدار نبوده دارای باگ‌های فراوانی هستند که ممکن است برایتان دردسرساز شود. پس قبل از عضویت در این طرح، سعی کنید مشکلات احتمالی آن را بررسی کنید و با آگاهی کامل تصمیم به شرکت در آن بگیرید.