همستر کامبت، پدیده شگفت‌انگیز دنیای کریپتو، طوفانی به‌پا کرده و دنیای بازی‌های آنلاین را دگرگون ساخته، به‌طوری‌که توانسته در یک فصل رکورد ثبت 239 میلیون کاربر را ثبت کند.

بازی جذاب و هیجان‌انگیز Hamster Kombat که درقالب یک مینی‌اپ تلگرامی عرضه شده، در مدت‌زمان کوتاهی به‌محبوبیت باورنکردنی دست یافته و میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان مجذوب کرده‌است.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، با هیجان زیادی اعلام کرد همستر کامبت درعرض تنها سه ماه، 239 میلیون کاربر را جذب کرده و به جدیدترین پدیده اینترنتی تبدیل شده‌است. درحقیقت، این بازی رکوردهای رشد را شکسته و هر روز حدود 4 تا 5 میلیون کاربر جدید را به‌جمع طرفدارانش اضافه می‌کند. به‌گفته دورف، همستر کامبت سریع‌ترین سرویس دیجیتال درحال رشد جهان محسوب می‌شود و درعرض تنها 73 روز از مرز 100 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرده‌است.

Hamster Kombat

بااین‌حال، چه چیزی Hamster Kombat را تا این حد خاص و جذاب می‌کند؟ این بازی با گرافیک خیره‌کننده، گیم‌پلی نسبتا اعتیادآور و کارت‌های منحصربه‌فرد، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. در همستر کامبت، شما می‌توانید با خرید کارت‌های مختلف از پروفیت زیادتری برخوردار شوید تا در آینده‌ای نزدیک از آن‌را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. البته باید خاطرنشان کنیم این تمام ماجرا نیست!

دورف معتقد است که همستر کامبت تنها یک بازی نیست، بلکه نمادی از پتانسیل عظیم مینی‌اپ‌های تلگرام است. او می‌گوید: «همستر کامبت نشان می‌دهد مینی‌اپ‌ها می‌توانند به‌سرعت به‌موفقیت برسند و میلیون‌ها کاربر را جذب کنند. این بازی، موج جدیدی از نوآوری و خلاقیت را در دنیای مینی‌اپ‌ها به راه انداخته‌است.» اما تازه آغاز ماجراجویی Hamster Kombat است. تیم توسعه‌دهنده این بازی به‌زودی توکن اصلی را روی بلاک چین TON راه‌اندازی خواهد کرد و مزایای این فناوری پیشرفته را به میلیون‌ها کاربر معرفی می‌کند. به‌گفته دورف، ما در آستانه عصر جدیدی هستیم و بازی همستر کامبت با جابه‌جای چندین رکورد ما را به این عصر می‌برد.