اولین تریلر بازی GTA VI در همان روز عرضه، موفق به جابجایی رکوردها شد و تبدیل به پربازدیدترین ویدئوی یوتیوب در روز عرضه شد. تنها پس از 34 ساعت، بازدید این ویدئو به 100 میلیون نفر رسید و حال پس از هفت ماه، دوباره رکورد بازدید تریلر GTA VI شکسته شد.

همانطور که به یاد دارید، این تریلر معرفی هیجان‌انگیز و غافلگیر کننده، در روز 5 دسامبر عرضه شد و حال که حدود هفت ماه از این تاریخ گذشته است، این تریلر توانسته به 200 میلیون بازدید دست یابد و باری دیگر رکورد بازدید تریلر GTA VI شکسته شد! جالب است بدانید که تریلر معرفی GTA V که حدود دوازده سال است که در یوتیوب قرار دارد، تا به این لحظه فقط 111 میلیون بازدید دارد! تریلر GTA VI باعث شد که آهنگ Love Is a Long Road از تام پتی نیز 36979 درصد بیشتر از قبل در اسپاتیفای پخش شود. این آهنگ بر روی تریلر مذکور لحاظ شده بود.

آمار و ارقام مربوط به رکورد بازدید تریلر GTA VI، مهر تاییدی بر انتظار و هایپ فراوان برای این بازی است و به طور قطع، لقب موردانتظارترین بازی در صنعت بازی‌های ویدئویی برازنده‌اش خواهد بود. نسخه قبلی این مجموعه، یعنی GTA V تا به این لحظه موفق شد به فروشی بیش از 200 میلیون نسخه دست یابد. به باور Circana، عرضه بازی GTA VI انتظار می‌رود که تبدیل به بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ صنعت سرگرمی شود.

تریلر بازی GTA 6 از مرز 200 میلیون بازدید گذشت

تا به این لحظه، شرکت Take-Two که کمپانی مادر راکستار است، بازه زمانی پاییز سال 2025 را برای عرضه GTA VI انتخاب کرده است. با این حال، با توجه به سابقه راکستار در این زمینه، به طور قطع باید انتظار تاخیرهایی را نیز داشته باشیم. بازی GTA V نیز در ابتدا قرار بود در چهار ماهه دوم سال 2013 عرضه شود اما در نهایت در تاریخ 17 سپتامبر 2013 عرضه شد. عنوان موفق و موردانتظار بعدی این شرکت یعنی Red Dead Redemption 2 نیز سرنوشتی به مراتب بدتر داشت. این اثر از نیمه دوم سال 2017 به بهار 2018 منتقل و در نهایت 26 اکتبر 2018 منتشر شد و دو تاخیر نسبتاً طولانی را تجربه کرد. اکثر بازی‌های بزرگ متاسفانه حداقل یک یا دو تاخیر نسبتاً طولانی را تجربه می‌کنند و این چیز جدیدی نیست.

ممکن است شرکت راکستار فرآیند انتشار را دستخوش تغییر کرده باشد و این بار به نظم بیشتری رسیده باشد. طرفداران این مجموعه واضح است که انتظار زیادی برای تجربه این بازی جدید کشیده‌اند و در حال حاضر، 11 سال برای تجربه نسخه جدید منتظر مانده‌اند! این شرکت همچنان به پشتیبانی از GTA Online ادامه می‌دهد و محتواهای مختلفی برای آن عرضه می‌کند. همانطور که می‌دانید، موفقیت این بازی متاسفانه باعث لغو شدن یک بسته الحاقی داستانی برای GTA V شد.