امروز شرکت راکستار، آپدیت جدید GTA Online را منتشر کرد که محتوایی عالی برای علاقمندان مسابقات دریفت دارد و کار و پیشرفتتان در این نوع مسابقات را آسان می‌کند.

در آپدیت جدید، ماشین Benefactor Vorschlaghammer اضافه شده که مناسب انواع دریفت‌های سنگین است و گزینه‌ای عالی برای مسابقات دریفت محسوب می‌شود. از این به بعد، با شرکت در این مسابقات، دو برابر قبل جایزه می‌گیرید. ازطرف‌دیگر، اگر موفق شوید رتبه اول را کسب کنید، دو برابر GTA و RP دلار دریافت می‌کنید و اگر از کاربران اشتراک GTA+ باشید، این مقدار به 4 برابر افزایش می‌یابد. این شرایط ویژه، تا تاریخ 7 آگوست (19 مرداد) پابرجاست.

اگر در آپدیت جدید GTA Online قصد خرید خودروی Benefactor Vorschlaghammer را دارید، می‌توانید به وبسایت Southern San Andreas Super Autos مراجعه کنید. روش دیگر دریافت این ماشین، مراجعه به Luxury Autos و تماشای آن از نزدیک و سپس خریداری است! ارتقای Drift Tuning که این ماشین را تبدیل به اعجوبه‌ای برای مسابقات دریفت می‌کند، به‌صورت رایگان در دسترس کاربران GTA+ قرار می‌گیرد.

اگر تا به این لحظه در مسابقات مختلف دریفت شرکت کرده‌اید و موفق شده‌اید چالش هفتگی شرکت در 6 مسابقه دریفت را کامل کنید، شرکت راکستار به شما صد هزار GTA$ و کلاه‌خودی با لوگوی این شرکت تقدیم می‌کند. علاوه بر ماشین، آپدیت جدید GTA Online محتواها و امتیازات جذابی در راستای مسابقات اضافه کرده است. برای مثال، اگر چهار روز پشت سر هم جزو پنج نفر برتر مسابقات LS Car Meet Series باشید، خودروی Ocelot Ardent را به‌عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.

ماه آگوست، آخرین فرصت دارندگان اشتراک GTA+ برای دریافت جایزه GTA%1,000,000 است که در کنار 500 هزار GTA$ به حساب شما در بانک میز اضافه می‌شود. از این ماه تا تاریخ 4 سپتامبر، اگر از دارندگان این اشتراک هستید، می‌توانید از جوایز ارزشمند زیر بهره‌مند شوید:

  • ماشین Benefactor Vorschlaghammer
  • ارتقای Drift Tuning به صورت رایگان برای ماشین Vorschlaghammer در LS Car Meet
  • پاداش‌هایی ویژه در قسمت Nightclub Management و ماموریت‌های داستانی مربوط به کازینو
  • ست لباس Cobalt Jackal Racing به صورت کاملاً رایگان

با مراجعه به وبسایت GTA+ می‌توانید در مورد این جوایز و چگونگی کسب آنان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. علاوه بر این، کاربرانی که دوست دارند به عنوان راننده تاکسی در شهر لوس سانتوس کار کنند، در حال حاضر می‌توانند برای سفرهای خود سه برابر GTA$ به دست بیاورند. برای شرکت در این مراحل، به Downtown Cab Co. در نبش خیابان Tangerine و بلوار Mirror Park در شرق Mirror Park مراجعه کنید تا بتوانید کارتان را به عنوان راننده تاکسی آغاز کنید.

آخرین رویدادی که با آپدیت جدید GTA Online اضافه می‌شود، دریافت امتیاز GTA$ و RP دو برابری با شرکت در مسابقات Issi Classic خواهد بود. برای شرکت در این مسابقات، در منوی Pause، وارد بخش Online شوید و گزینه Stunt Races را انتخاب کنید. در منوی باز شده، می‌توانید Issi Classic را مشاهده و برای شرکت در آن اقدام کنید.

ماه جاری برای کاربران GTA Online بسیار شلوغ خواهد بود زیرا رویدادهای مختلفی در انتظارشان است و از طرف دیگر، بسیاری از اسلحه‌ها و ماشین‌های مختلف با تخفیف‌هایی ویژه مواجه شده‌اند که اگر قصد خریدشان را دارید، ماه آگوست زمان مناسبی برای این کار است.