اخیرا اخباری مبنی بر وجود مشکلات در بروزرسانی watchOS 9.5 انتشار یافته است. مشکلی اصلی که کاربران را تحت تاثیر قرار داده، رنگ سبز گوشه صفحه‌نمایش است. کاربران می‌گویند این مشکل جلب توجه زیادی می‌کند و باعث حواس پرتی آنان هنگام استفاده از دستگاه می‌شود.

اپل هنوز بیانیه رسمی در رابطه با مشکل مطرح شده منتشر نکرده، اما برخی کاربران گزارش داده‌اند که این شرکت از مشکل آگاه است و قصد ارائه به‌روزرسانی جدیدی برای رفع مشکل دارد. در عین حال، به کاربران توصیه می‌شود که دستگاه‌های خود را ریست کرده و تنظیمات جدیدی را روی آن اعمال کنند.

مشکل رنگ صفحه‌نمایش اولین مشکلی نیست که اپل در آپدیت‌های watchOS با آن مواجه شده است. در گذشته، کاربران مشکلات مربوط به عمر باتری، اتصال و سایر مشکلات مربوط به نرم‌افزار را گزارش کرده‌اند که اپل با انتشار به‌روزرسانی به سرعت آن‌ها را رفع کرده است.

رنگ سبز صفحه اپل واچ پس از به‌روز‌رسانی WatchOS 9.5

در همین حال، برخی می‌گویند که اپل عمدا این رنگ را اضافه کرده است. اما بعید به‌نظر می‌رسد که این شرکت چنین کاری کرده باشد، چراکه همه کاربران‌ آن را زشت و نامناسب توصیف می‌کنند. اپل همچنین قبلا مشکلات رنگی مشابهی را در آیفون‌ها برطرف کرده که ناشی از یک باگ نرم‌افزاری بود. اگر این واقعا یک مشکل نرم افزاری باشد، اپل می‌تواند این مشکل را در آپدیت بعدی watchOS برطرف کند.

در انتها، مشکل رنگ صفحه‌نمایش مطمئنا باعث نگرانی کاربران اپل واچ است، اما که به یاد داشته باشید که مشکلات مربوط به نرم‌افزار در صنعت گوشی‌های هوشمند غیر معمول نیست. اپل سابقه‌ای قوی در رسیدگی سریع و موثر به این مشکلات دارد و احتمالا راه‌حلی برای این مشکل به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره بروزرسانی watchOS 9.5 چیست؟ آیا ساعت هوشمند شما نیز با چنین مشکلی روبرو شده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: ارتقا قابل توجه رابط کاربری اپل واچ با watchOS 10