یکی از علاقمندان سرسخت، موفق شده تمامی اخبار GTA VI و شایعات مرتبط به آن را در قالب فایلی به صورت کامل گردآوری نماید.

این فایل که GTA VI Document 1.5 نام‌گذاری شده، تمامی جزئیات، اخبار و اطلاعات لو رفته و شایعات این بازی را به صورت کامل، با طراحی ظاهری منحصر به فدر و زیبا در دسترس قرار داده است. همانطور که می‌دانید، این شرکت Rockstar Games تا به این لحظه اطلاعاتی بیشتر از یک تریلر از بازی GTA VI منتشر نکرده اما حواشی، شایعات و اطلاعات لو رفته پیرامون این بازی در سال‌های اخیر زیاد شده است. این فایل را می‌توانید با مراجعه به این لینک مشاهده و دریافت کنید.

اخبار GTA VI

متاسفانه پس از منتشر شدن تریلر معرفی در سال قبل، اخبار GTA VI بسیار کم بوده و هیچ جزئیات رسمی از این بازی از سوی منابع معتبر دریافت نشده است. البته این تاثیری بر روی هایپ و هیجان طرفداران برای بازی نگذاشته و تنها باعث بیشتر شدن آن شده است! هر لحظه که به تاریخ عرضه حدودی سال 2025 بازی نزدیک می‌شویم، علاقمندان بیشتر و بیشتر برای تجربه این اثر هیجان‌زده می‌شوند.

چندی پیش، کمپانی مادر این بازی یعنی Take-Two نیز انتشار بازی در سال 2025 را به صورت کامل تایید کرد. علاوه بر بازیکنان، کل صنعت بازی‌های ویدئویی نیز برای عرضه این بازی هیجان‌زده هستند؛ عنوان GTA VI به عنوان بزرگ‌ترین عرضه در تاریخ سرگرمی شناخته می‌شود و قطعاً منتشر شدن آن می‌تواند تاثیر بسیار بزرگی بر روی صنعت سرگرمی و بازی‌های ویدئویی بگذارد.

بر طبق اخبار GTA VI، این بازی بسیار موردانتظار در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دست ساخت است. تا به این لحظه خبری از نسخه رایانه‌های شخصی نیست اما طبق الگوی همیشگی، شرکت Rockstar Games معمولاً یک تا دو سال بعد از نسخه کنسولی، به سراغ کامپیوتر خواهد رفت. امیدواریم با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، اطلاعات و اخبار بیشتری از این اثر دریافت کنیم.