گوگل با پیکسل واچ 3 گامی بزرگ در زمینه سلامتی برمی‌دارد. ویدیوی تبلیغاتی لو رفته از ساعت هوشمند جدید گوگل، پرده از ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن برداشت.

با نزدیک شدن رویداد گوگل 2024، دنیای فناوری با هیجان منتظر رونمایی محصولات جدید گوگل است. درحالی‌که همه منتظر گوشی‌های جدید پیکسل 9 هستند، ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 هم توجه زیادی را به خود جلب کرده است. گزارش‌های زیادی درباره طراحی و مشخصات این ساعت هوشمند وجود دارد و حالا با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شده است. گوگل تصمیم گرفته تا با عرضه زودهنگام ساعت هوشمندش، از رقبا پیشی بگیرد. در کنار این هدف، شرکت در تلاش است تا بهبودهای زیادی را در پیکسل واچ جدید ایجاد کند. این ساعت هوشمند تاکنون توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است.

وبسایت Android Headlines ویدیوی تبلیغاتی را به اشتراک گذاشت و دو اندازه ساعت هوشمند جدید 41 میلی‌متر و 45 میلی‌متر را تأیید کرد. برخلاف گزارش‌های قبلی، نام تجاری پیکسل واچ 3 XL برای اندازه 45 میلی‌متری انتخاب نخواهد شد. اگرچه این ویدیو به زبان اسپانیایی است، اما تشخیص جنبه‌های اصلی آن که عمدتاً بر روی دو اندازه تمرکز دارد، دشوار نیست.

طراحی تغییرات عمده‌ای نخواهد داشت فقط حاشیه‌های دور صفحه نمایش کوچک‌تر می‌شوند، به‌خصوص در مدل 45 میلی‌متری که صفحه نمایش آن تقریبا دو برابر مدل قبلی خواهد بود. علاوه‌بر تایید اندازه‌ها و بهبودهای سخت‌افزاری، ویدیو قابلیت‌های جدیدی را هم نشان می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها، «بار قلبی» نام دارد که میزان فشار روی قلب را در حین ورزش اندازه‌گیری می‌کند و توصیه‌های لازم را ارائه می‌دهد. همچنین، این ساعت هوشمند امکان مشاهده دوربین‌ها، زنگ در هوشمند و دسترسی به نقشه‌های آفلاین را خواهد داشت.

طراحی تغییرات عمده‌ای نخواهد داشت فقط حاشیه‌های دور صفحه نمایش کوچک‌تر می‌شوند، به‌خصوص در مدل 45 میلی‌متری که صفحه نمایش آن تقریبا دو برابر مدل قبلی خواهد بود. علاوه‌بر تایید اندازه‌ها و بهبودهای سخت‌افزاری، ویدیو قابلیت‌های جدیدی را هم نشان می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها، میزان فشار روی قلب را در حین ورزش اندازه‌گیری می‌کند و توصیه‌های لازم را ارائه می‌دهد.

با این ساعت هوشمند، می‌توانید دوربین‌های امنیتی خانه یا محل کارتان را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید زنگ در هوشمند خانه خود را از طریق ساعت هوشمندتان مشاهده کنید و با افرادی که در مقابل در هستند، صحبت کنید و در آخر به نقشه‌های آفلاین نیز دسترسی خواهید داشت.

ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 باتری دارد که تمام روز شارژ نگه می‌دارد و 20 درصد سریع‌تر از مدل قبلی شارژ می‌شود. همچنین می‌تواند با استفاده از حالت صرفه‌جویی باتری تا 36 ساعت کار کند. این ساعت با بندهای مختلفی عرضه می‌شود که شامل بندهای کشسانی، چرمی و فلزی فقط برای مدل 41 میلی‌متری می‌شود. هر دو مدل ساعت از نمایشگر Actua با روشنایی حداکثر 2000 نیت بهره می‌برند تا تصویر واضح و شفافی ارائه دهند.

ساعت هوشمند جدید پیکسل بالاخره از فناوری پهنای باند فوق عریض پشتیبانی خواهد کرد که امکان باز کردن قفل ساعت را با استفاده از این فناوری فراهم می‌کند و در آینده قابلیت‌های بیشتری را برای این ساعت هوشمند امکان‌پذیر خواهد کرد. گوگل آماده است تا در 23 مردادماه از ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 رونمایی کند که دارای ویژگی‌های پیشرفته ردیابی سلامتی و تناسب اندام خواهد بود.