شرکت گوگل پیشنهادی جالب ارائه کرده که خرید ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 را برای علاقه‌مندان به‌صرفه و مناسب کرده است.

از این پس با خرید هر مدل از پیکسل واچ 3، می‌توانید از دو سال بسته اینترنت رایگان LTE برای این ساعت‌های هوشمند بهره‌مند شوید. مدل LTE این ساعت هوشمند، حدود 100 دلار با نسخه معمولی تفاوت قیمتی دارد و کاربر تنها با پرداخت این تفاوت، از دو سال اینترنت رایگان برای ساعت هوشمندش بهره‌مند خواهد شد و می‌توانید از طریق گوگل استور، این گزینه را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای فعال کنید.

این پیشنهاد با خرید ساعت هوشمند پیکسل واچ 3، چه مدل 41 میلی‌متری و چه مدل 45 میلی‌متری از طریق Google Fi در دسترس قرار می‌گیرد. متاسفانه این بسته اینترنتی از تماس‌های صوتی پشتیبانی نمی‌کند اما به کمک آن به راحتی می‌توانید داده‌هایتان از Google Messages در سایر دستگاه‌ها را با ساعت همگام کنید و برای این کار، به اشتراک Google Fi نیاز ندارید. خوشبختانه این پیشنهاد فقط محدود به پیش‌خرید نیست و به نظر می‌آید هر زمان که اقدام به خرید این ساعت هوشمند کنید، این بسته پیشنهادی در اختیارتان قرار می‌گیرد. مدل‌های قبلی ساعت‌های هوشمند گوگل نیز چنین پیشنهادی داشتند اما تنها محدود به دوران پیش‌ خرید بود. این اولین بار است که در زمان عرضه نیز می‌توانید از این پیشنهاد استفاده کنید.

PIXEL-WATCH3

گوگل در صفحه خرید ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 توضیح داد: «در هنگام خرید ساعت پیکسل واچ 3 نسخه 4G LTE از 2 سال بسته اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. از طریق Google Fi Wireless می‌توانید از اپلیکیشن‌های Google Messages، نقشه و موسیقی استفاده کنید. این داده رایگان، برای هر دو مدل 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری ساعت‌های پیکسل واچ 3 در دسترس است. حتی ارسال پیام نیز هیچ هزینه‌ای برایتان در پی نخواهد داشت اما برای استفاده از آن، نیاز به اتصال به اینترنت در گوشی‌تان دارید».

این پیشنهاد ویژه در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است و تنها برای کسی فعال می‌شود که اولین بار ساعت را خریداری و روشن کرده باشد. اگر ساعت به کس دیگری فروخته شود، حتی در صورت تمام نشدن مدت زمان دو سال، بسته رایگان غیرفعال خواهد شد. اگر قصد خرید اینترنت از سرویس دهنده دیگری را نیز داشته باشید، باز هم بسته بدون تمام شدن مدت زمان ذکر شده، به اتمام می‌رسد.

حداکثر داده مجاز در هر ماه، 1 گیگابایت است و برای مصرف بیشتر از این مقدار، باید تا ماه بعد منتظر بمانید. هر ماه تا 500 مگابایت حجم را می‌توانید با بالاترین سرعت ممکن مصرف کنید و برای 500 مگابایت بعدی، سرعت به 256 کیلوبایت در ثانیه محدود می‌شود. در حال حاضر خرید ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 از طریق گزینه پیش‌فروش در دسترس است و نسخه LTE این دستگاه را با قیمت پایه 449 دلار می‌توانید تهیه کنید.