گوشی تاشو و مورد انتظار Pixel Fold شرکت گوگل ممکن است در حال حاضر در دست توسعه باشد، یا حتی به مرحله تولید هم رسیده باشد! زیرا اخیراً مشخصات یک دستگاه بانام رمزی Google Felix روی فهرست بنچمارک Geekbench دیده‌شده است و شایعه شده درواقع مشخصات گوگل پیکسل فولد است.

در صدرتی که این شایعه واقعیت داشته باشد این دستگاه هم اکنون در حال گذراندن مراحل آزمایشی است و احتمالاً سال آینده عرضه می‌شود. البته گوگل فلیکس ممکن است با پیکسل 7 پرو هم اشتباه گرفته شود زیرا دارای تراشه Tensor G2 با 12 گیگابایت رم است. این مشخصات با امتیازات Geekbench از Pixel 7 Pro-run یکی است.

بنچمارک گوگل پیکسل فولد

مشخصات گوگل پیکسل فولد نیز با توجه به عکسی که در Geekbench منتشر شده تا حدودی شبیه به پیکسل 7 پرو است. این گوشی تاشو دارای پنل‌های شیشه‌ای دوگانه با یک قاب فولادی در بین آن و تنظیمات دوربین سه‌گانه است که به خوبی می‌تواند همان تنظیمات 0.5x-1x-5x را داشته باشد. شایعات حاکی از آن است که پیکسل فولد دارای یک صفحه‌نمایش داخلی 8 اینچی و یک صفحه‌نمایش پوششی 6.19 اینچی با حداکثر نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.

همچنین دو بریدگی برای دوربین سلفی 9.5 مگاپیکسلی در هر طرف وجود دارد. قیمت این گوشی در زمان عرضه حدود 1800 دلار تخمین زده می‌شود. البته بار دیگر شایعه شده است که این گوشی در رویداد Google I/O معرفی خواهد شد. رویدادی که در اردیبهشت‌ماه 2023 برگزار خواهد شد. حالا به نظر شما گوگل فلیکس (Google Felix) همان گوشی Pixel Fold مورد انتظار شرکت گوگل است.

خبر مرتبط: گوشی گلکسی M04 سامسونگ در کنسول Google Play ظاهر شد