شرکت گوگل به‌مناسبت بزرگداشت پنجاهمین سالگرد هیپ‌هاپ یک نسخه ویژه از گوشی تاشو پیکسل فولد را عرضه کرده است.

نسخه محدود و انحصاری از پیکسل فولد، Hip Hop 50 نامگذاری شده و در رنگ خاکستری براق عرضه می‌شود. علاوه‌ بر این، یک لوگوی با نشان طلایی Hip Hop 50 روی نوار دوربین آن حکاکی شده است.

پیکسل فولد Hip Hop 50 فقط در تعداد محدود تولید و عرضه می‌شود، بنابراین در همه بازارها در دسترس نخواهد بود. گوگل تصمیم گرفته این گوشی را به صورت انحصاری تنها از طریق برنامه عرضه #GiftFromGoogle در اختیار گروه‌های خاصی قرار دهد. بسته‌بندی این گوشی نیز جذاب و زیبا است، چراکه گوگل آن را داخل یک جعبه کوچک لوکس با تم گرامافون قرار داده است.

 نسخه ویژه پیکسل فولد

داخل این جعبه در کنار گوشی، یک ساعت هوشمند Pixel Watch، یک جفت هدفون Pixel Buds Pro، یک گردنبند “It’s All G” با طراحی سایمون اسمیت و ۴۵ صفحه گرامافون از بهترین آهنگ‌های گروه Mass Appeal نیز قرار گرفته‌ است. به علاوه این جعبه حاوی یک گرامافون واقعی است که کاربر می‌تواند صفحه‌های موزیک را با استفاده از آن پخش کند!

عرضه نسخه ویژه پیکسل فولد Hip Hop 50، نشان می‌دهد که گوگل علاقه ویژه‌ای به فرهنگ هیپ‌هاپ دارد. در سال ۲۰۱۷ نیز گوگل برای جشن سالگرد ۴۴ سالگی هیپ‌هاپ تصویر صفحه اصلی خود را به یک پازل دیجیتالی مرتبط با این تم تغییر داد.