با گذشت چند روز از معرفی سری پیکسل ۸، امروز مشخصات صفحه نمایش پیکسل ۹ فاش شد که تغییرات آن را نشان می‌دهد.

این مشخصات توسط یک افشاگر مشهور منتشر شده و نشان می‌دهد که گوگل از همین حالا در حال کار روی نسل بعدی پرچمداران خود است. او به تازگی مشخصات صفحه نمایش پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو را در یک توییت منتشر کرده که نشان می‌دهد اندازه پنل‌های این دستگاه‌ها قرار است نسبت به قبل بزرگ‌تر شود.

پیکسل ۸ که به تازگی معرفی شده، از یک صفحه نمایش 6.2 اینچی برخوردار است که نسبت به نسل قبلی خود حدود 0.1 اینچ کوچک‌تر شده است. از طرف دیگر، نسخه پرو در این سری از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی استفاده می‌کند که با سری 6 تفاوتی ندارد. توییت راس یانگ نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد صفحه نمایش هر‌دو دستگاه را به همراه صفحه نمایش پیکسل فولد بزرگ‌تر کند.

جزئیات صفحه نمایش پیکسل 9

برخی از منابع دلیل این افزایش اندازه را ترند‌های روز دنیا اعلام کرده‌اند. همانطور که می‌دانید، در تمامی دستگاه‌های جدید از صفحه نمایش‌های بزرگی استفاده شده تا کاربران برای اجرای برنامه‌های خود فضای بیشتری داشته باشند. این موضوع در تمامی دستگاه‌های شرکت‌های رقیب هم دیده می‌شود و تصمیم گوگل برای ادامه دادن به این رقابت بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

البته جزئيات بیشتر در مورد این تغییر همچنان مشخص نیست زیرا افزایش اندازه صفحه نمایش می‌تواند استفاده از دستگاه را با یک دست سخت‌تر کند که ممکن است برای برخی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار باشد. همچنین اگر از پنل‌های خمیده در این صفحه نمایش‌ها استفاده شود، ممکن است دوباره با لمس‌های نا‌خواسته‌ای رو‌به‌رو شوید که می‌توانند کار با دستگاه را مختل کنند.

برای مشخص شدن این موضوعات و راه حل‌های گوگل باید تا نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از دستگاه‌های جدید صبر کنیم. نظر شما در مورد مشخصات صفحه نمایش پیکسل ۹ چیست؟