گوگل قصد دارد سری پیکسل 9 را 23 مردادماه 1403 معرفی کند. انتظار داریم پیکسل 9 استاندارد و پیکسل 9 پرو را با اندازه مشابه ببینیم. همچنین یک مدل پرو بزرگ‌تر به نام پیکسل 9 پرو ایکس‌ال نیز وجود خواهد داشت.

در نهایت، یک نسخه تاشو با نام پیکسل 9 پرو فولد نیز عرضه خواهد شد. امروز، سه هفته قبل از زمان عرضه، یک بررسی ویدیویی از پیکسل 9 پرو ایکس‌ال منتشر شده است که نمونه طراحی اولیه پیکسل 9 پرو ایکس ال را نشان می‌دهد. می‌توان فهمید که این دستگاه یک محصول نهایی نیست، زیرا طرح هندسی جالبی زیر لوگوی “G” در پشت گوشی وجود دارد. از آنجایی که این دستگاه تقریبا یک نمونه طراحی است، یوتیوبر هیچ‌گاه دستگاه را در حالت روشن نشان نمی‌دهد، احتمالا به این دلیل که گوشی به سیستم عامل اندروید بوت یا حتی روشن نمی‌شود.

با این‌حال، این ویدیو تقریبا 20 دقیقه‌ای، دیدگاه‌های بسیار خوبی از طراحی گوشی به ما می‌دهد. ما نه تنها آن را در دست کاربر به‌شکل زنده، بلکه در کنار سایر گوشی‌های محبوب از جمله پیکسل ۸ پرو و گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌بینیم. برای پیکسل ۹ پرو ایکس ال، انتظار داریم که از تراشه Tensor G4، نمایشگر 6.8 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و رزولوشن QuadHD+ و 16 گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه استفاده شود. انتظار داریم یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و تله فوتو پریسکوپی 48 مگاپیکسلی ببینیم. همچنین احتمالاً یک سنسور 42 مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت.