بالاخره شرکت گوگل اقدام به رفع مشکل موجودی پیکسل 9 پرو فولد کرده و حال این گوشی دوباره در تمامی انبارهای این شرکت در دسترس است.

در حال حاضر، می‌توانید تاشوی پرچم‌دار گوگل یعنی پیکسل 9 پرو فولد را به صورت پیش خرید خریداری کنید اما بدانید که خبری از ارسال آن تا اواخر ماه اکتبر نخواهد بود. تاریخ عرضه این گوشی برای 4 سپتامبر (14 شهریور) معرفی شده و دیرتر از سایر دستگاه‌های سری پیکسل یعنی پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL عرضه می‌شود. با این حال، مدت زمان کمی پس از فعال شدن پیش خرید، موجودی انبارهای مختلف گوگل به سرعت به پایان رسید. در ماه جاری، پیش خرید این گوشی متوقف و موجودی آن در فروشگاه‌های رسمی به پایان رسید. در نهایت، در طی هفته گذشته رنگ Obsidian آن دوباره به صورت محدود موجود شئ.

پیکسل 9 پرو فولد

حال خوشبختانه موجودی پیکسل 9 پرو فولد شارژ شده و این دستگاه را می‌توان در هر دو رنگش، از خود فروشگاه گوگل استور تهیه کرد. با این حال، انتظار نداشته باشید که به این زودی گوشی به دستتان برسد. برای مثال، اگر در آمریکای شمالی زندگی می‌کنید، این گوشی بین 23 اکتبر (2 آبان) تا 30 اکتبر (9 آبان) به دستتان می‌رسد.

در حال حاضر، سریع‌ترین زمان ارسال پرچم‌دار تاشوی شرکت گوگل، متعلق به وبسایت Best Buy است. در این وبسایت می‌توانید سفارش خود برای نسخه 256 گیگابایتی با رنگ Obsidian را ثبت کنید و گوشی تا 6 سپتامبر (16 شهریور) به دستتان می‌رسد. پس برای کسانی که عجله دارند، توصیه می‌کنیم سفارششان را از همین خرده فروشی ثبت کنند. متاسفانه وبسایت آمازون نیز جزو انتخاب‌هایتان نیست زیرا موجودی گوشی در این وبسایت هنوز شارژ نشده و تا به این لحظه، قادر به خریداری پیکسل 9 پرو فولد از این وبسایت محبوب نخواهید بود. به نظر می‌رسد محبوبیت زیاد این گوشی، باعث تقاضای زیاد برای آن شده و همین مسئله خرید آن برای عمده کاربران را به چالشی بزرگ تبدیل کرده است.